Onrechtvaardig v&a review

Pagina: 1
Acties:
  • 620 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwijnhov
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 24-09 09:22
Ik heb een onterechte review gekregen van SgtElPotato . Kort samengevat afgelopen zondag naar Oss gereden om 3090fe op te halen bleek het kabeltje er niet bij te zitten. 3090 is zonder kabel nutteloos, dus onverrichter zaken naar huis gereden. Tevens daar duidelijk aangegeven dat de 3090 een tussenkaart zou zijn omdat ik aan het wachten was op een 5090 zodra die betaalbaar zouden zijn. Tweaker zou juiste kabel bestellen bij Nvidia en ik zou dinsdag de kaart wederom op gaan halen na uitgebreide test. Net voordat ik aanreed kreeg ik het bericht dat de verkeerde kabel binnen was en er wederom een kabel besteld zou worden. Gisteren bericht gehad kabel binnen aangegeven ik kom zaterdag of zonder weer kijken en eventueel naar goede test mee nemen. Vandaag een 5090 weten te kopen tegen MSRP. Netjes verkoper bericht dat ik een 5090 heb weten te bemachtigen en dus geen baat meer heb bij de 3090. Daarna krijg ik een 0 sterren review van verkoper. Dus tot 2x toe had kaart verkocht kunnen zijn maar door gebrek aan verkoper zijde niet gelukt. En nu krijg ik een slechte review. Verkoper verzocht aan te passen maar hij wil niet. Dus beste moderator lees aub even door mijn dm's en dan zal het verhaal volledig helder zijn. Ik zou dan ook graag deze review verwijdert willen zien. Alvast hartelijk bedankt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:05

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Het product wordt aangeboden zonder kabels. Jij doet een voorstel waarmee verkoper akkoord gaat. Dan is er een overeenkomst. Verkoper doet enorm zijn best om tot 2x toe het juiste kabeltje te regelen. Dat jij in de tussentijd een 5090 weet te bemachtigen ontslaat je niet van je koopverplichting. Ik zie dus geen enkele reden om de review te verwijderen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwijnhov
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 24-09 09:22
Ik zie dit totaal anders maar zal.me neerleggen bij het oordeel.

Dit topic is gesloten.