Hoi, ik heb in het verleden een HTML file gemaakt waarin in via Javascript de P1 meter van Homewizard uitlees (via een fetch commando) en de waardes in het scherm toon. Dat heeft gewerkt. Ik heb de file een tijdje niet gebruikt, maar het uitvragen in Javascript werkt niet meer. Als ik dezelfde url die ik in het fetch statement gebruik in de adresbalk van dezelfde browser (waar in ik de html file met het script open) op dezelfde machine invul dan krijg ik keurig de waardes te zien, maar het fetch statement werkt niet meer. Ik krijg de volgende melding:
:strip_exif()/f/image/wZBIY2X0GbKctqJxHQEUegOb.png?f=user_large)
...
...
Ik heb allerlei opties van het fetch commando met diverse headers enz. al geprobeerd (misschien heb ik net de juiste gemist) maar dat heeft allemaal niet geholpen. Eventueel kan ik de html code met het script toevoegen als dat zou kunnen helpen.
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn of wat ik nog kan proberen ?
...
:strip_exif()/f/image/wZBIY2X0GbKctqJxHQEUegOb.png?f=user_large)
...
...
Ik heb allerlei opties van het fetch commando met diverse headers enz. al geprobeerd (misschien heb ik net de juiste gemist) maar dat heeft allemaal niet geholpen. Eventueel kan ik de html code met het script toevoegen als dat zou kunnen helpen.
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn of wat ik nog kan proberen ?
...