Display panel laptops

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Een aantal laptops lijken met een IPS panel in de PW te staan terwijl ze in werkelijkheid een TN panel hebben.

Bijvoorbeeld:
uitvoering: Acer Aspire 3 A315-59-31N1
https://www.acer.com/nl-n...-3-intel/pdp/NX.K6SEH.016

uitvoering: HP 15-fd0130nd (kan geen officiële specs vinden, in de praktijk ziet het scherm er uit als TN)

uitvoering: Acer Aspire Go 15 AG15-42P-R4MY (PW al verbeterd)

Gaat er iets fout bij een data provider?

[ Voor 33% gewijzigd door Olaf van der Spek op 04-04-2025 15:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:42

Mooijekind

Manager Product Content
De Acer laptops bleken bij onze contentleverancier fout te staan. Acer had wel netjes TN staan,
Ik heb ze verbeterd en ook doorgegeven aan onze leverancier om dit aan te passen. Ik zal Acer nog even nalopen om te kijken of er nog meer laptops last van hebben.

Bij de HP kan ik idd ook nergens wat vinden, ook niet bij de andere laptops die hierbij staan. Ik heb bij deze serie het panel type maar leeggelaten omdat we het gewoon niet zeker weten.

[ Voor 9% gewijzigd door Mooijekind op 07-04-2025 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
uitvoering: Acer Aspire 3 A317-54-56MA lijkt nog niet correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind

Mooijekind

Manager Product Content
Thanks , heb hem inmiddels gecorrigeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
uitvoering: Acer Aspire 1 A114-33-C7Q5
uitvoering: Acer Aspire 3 A315-35-C2KT

Heeft de data provider (of Tweakers) geen mogelijkheid om dit structureel op te lossen?

[ Voor 15% gewijzigd door Olaf van der Spek op 01-05-2025 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind

Mooijekind

Manager Product Content
Ik heb de 2 modellen weer bijgewerkt.
Helaas is dit niet structureel op te lossen.

Onze dataleverancier krijgt de data rechtstreeks van de fabrikant waarbij er mag worden aangenomen dat deze data klopt. Wij nemen deze data over en controleren dit dan ook nog eens bij de fabrikant zelf.
Mocht er verschil zitten in de data van onze leverancier en de fabrikant dan is de website van de fabrikant altijd leidend voor ons.
Helaas kan het wel eens voorkomen dat een fabrikant later nog wat aanpast in de specificaties zodat de data niet meer overeenkomt. Dit wordt dan niet altijd doorgegeven aan onze leverancier.
Ook komt het voor dat op het moment dat wij het product aanmaken er nog geen productpagina bij de fabrikant bekend is. Dan ontbreekt voor ons de mogelijkheid om het daar te controleren.
Vanwege de hoeveelheid producten die wij verwerken en de beperkte capaciteit van ons team kunnen we helaas niet pro-actief producten controleren of de specificaties van reeds bestaande producten nog overeenkomt met de gegevens van de fabrikant.
Pagina: 1