Mijn vader zoekt:
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Uitbreiding/verbetering van de platte tv audio. In stereo. Subwoofer alleen als het nodig is om het geluid van de stereo goed te laten klinken.
Wat is je budget?
zo weinig als dat mogelijk is bij de wens
Maar ruim genoeg.
Hij gaat het apparaat gaan gebruiken om
Het 8 uur journaal te luisteren, praatprogramma's te kijken etc etc.
Hij vindt het geluid van de platte tv helemaal niks. Hij vindt hedendaagse audio überhaupt matig. Hij is gewend goede stereo te luisteren.
Wat heb je zelf al gevonden?
Vrij weinig. Ik heb zelf de behoefte niet en heb me er daarom nooit in verdiept in extra audio bij tv.
Nu is dus een onderdeel (een klein doosje om de tv audio naar de subwoofer te brengen) van de Bose Cinemate series II stuk. En hij heeft mij gevraagd om te kijken of die vervangen kan worden. Op marktplaats staat dezelfde set een aantal keer.
Hij heeft een Loewe connect id 32 tv.
Welke vragen heb je hier nog over?
Voor zo'n 100 euro kan ik het hele zwikkie tweedehands kopen.
Zijn er argumenten te bedenken om voor een nieuwe oplossing te gaan? En waar moet ik dan aan denken?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Uitbreiding/verbetering van de platte tv audio. In stereo. Subwoofer alleen als het nodig is om het geluid van de stereo goed te laten klinken.
Wat is je budget?
zo weinig als dat mogelijk is bij de wens
Maar ruim genoeg.
Hij gaat het apparaat gaan gebruiken om
Het 8 uur journaal te luisteren, praatprogramma's te kijken etc etc.
Hij vindt het geluid van de platte tv helemaal niks. Hij vindt hedendaagse audio überhaupt matig. Hij is gewend goede stereo te luisteren.
Wat heb je zelf al gevonden?
Vrij weinig. Ik heb zelf de behoefte niet en heb me er daarom nooit in verdiept in extra audio bij tv.
Nu is dus een onderdeel (een klein doosje om de tv audio naar de subwoofer te brengen) van de Bose Cinemate series II stuk. En hij heeft mij gevraagd om te kijken of die vervangen kan worden. Op marktplaats staat dezelfde set een aantal keer.
Hij heeft een Loewe connect id 32 tv.
Welke vragen heb je hier nog over?
Voor zo'n 100 euro kan ik het hele zwikkie tweedehands kopen.
Zijn er argumenten te bedenken om voor een nieuwe oplossing te gaan? En waar moet ik dan aan denken?