Toon posts:

Prijzen en de ramp...

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoe groot is de mogelijkheid dat de prijzen van onderdelen zullen stijgen door de aanslagen in Amerika...? Misschien een beetje onbeschofte, egoistische en ongevoelige vraag, maar met de echt ongelóóflijk lage prijzen van vandaag de dag, vraag ik me af of ik nou wel of niet moet wachten op de moederborden met de KT266A chipset: misschien is alles over zo'n 3, 4 weken opeens weer stukken duurder. Een Athlon 1400 voor minder dan 400,- en 256 MB DDR geheugen voor onder de 125,-... Het is een waar luilekkerland op dit moment...

Verwijderd

Zie ook: [topic=227454/1/25] :)

• Big4SMK
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-08 12:08
Ik denk niet dat de prijzen omhoog zullen gaan omdat de Dollar gedaald is. Ik zit ook te wachten op de K7T266a, en wou eigenlijk eenzelfde topic openen. Ik weet t namelijk niet zeker. Ik zit te wachten op de reacties... Als de prijzen namelijk wel stijgen zou dat echt balen zijn |:(

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:45

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 16 september 2001 13:26 schreef hellogoodbye het volgende:
Misschien een beetje onbeschofte, egoistische en ongevoelige vraag
De hardware prijzen zijn inderdaad het laatste waar ik op dit moment van wakker lig. Als je het perse wil weten:
[topic=227454/1/25]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Dit topic is gesloten.