Een vraagje:Weet iemand van jullie misschien of een voodoo5 5500 een agpPro slot ondersteunt want ik heb ergens gelezen dat dat niet kon maar ik ben van plan er een te kopen.Dus misschien dat jullie er meer over weten?
blijkbaar nieOp zondag 16 september 2001 13:24 schreef Barisje het volgende:
is er dan niemand?
haha.... binnen 4 minuten je antwoord verwachten?
iets geduldiger mag ook wel hoor....
volgens mij passen alle AGP kaarten in alle AGP sloten. Alleen maakt jou Voodoo dan geen gebruik van de extra functies (meer stroom?) van de AGP Pro slot.
iets geduldiger mag ook wel hoor....
volgens mij passen alle AGP kaarten in alle AGP sloten. Alleen maakt jou Voodoo dan geen gebruik van de extra functies (meer stroom?) van de AGP Pro slot.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
ik ben ook niet echt geduldigOp zondag 16 september 2001 13:24 schreef Barisje het volgende:
is er dan niemand?
opzich zou het geen probleem moeten zijn, maar misschien past het fysiek gewoon niet.
voodoo5500 past niet op agp sloten van i850 moederborden, fysiek dan. weet niet zeker of dat vanwege agp pro slot was.
maar omdat de voodoo5500 zijn stroomtoevoer van de voeding krijgt maakt het niet uit of een agp slot pro of niet is.
voodoo5500 past niet op agp sloten van i850 moederborden, fysiek dan. weet niet zeker of dat vanwege agp pro slot was.
maar omdat de voodoo5500 zijn stroomtoevoer van de voeding krijgt maakt het niet uit of een agp slot pro of niet is.
AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB
is die kaart dan te groot ofzo omdat ie niet fysiek past?Op zondag 16 september 2001 13:27 schreef qrazi het volgende:
opzich zou het geen probleem moeten zijn, maar misschien past het fysiek gewoon niet.
dus ook in een i850 moederbord?Op zondag 16 september 2001 13:33 schreef CraZy_Nomad het volgende:
Die kaart past gewoon.
Heb hem ook in een AGP pro slot gebruikt.
Verwijderd
Heb zelf een A7V gehad en daar past hij gewoon in.
Ik weet niet of een i850 een ander "soort" AGPpro slot heeft.
Maar een VooDoo5 of een MX200?
Voodoo5 natuurlijk.
Ik weet niet of een i850 een ander "soort" AGPpro slot heeft.
Maar een VooDoo5 of een MX200?
Voodoo5 natuurlijk.
Voodoo 5!! het ligt er aan wat voor spellen je speelt onderandere...Op zondag 16 september 2001 13:32 schreef Barisje het volgende:
ik heb nog een voodoo5 5500 voor F299,- gezien zouden jullie dat aanraden in plaats van een geforce2mx200 met 32mb geheugen?
maar de MX200 is gewoon BRAK!
ik speel meestal unreal,nfs3,toca2,turok2 en pod racer (niet bepaald de nieuwste spellen maar toch heel leuk)
vertel mij watOp zondag 16 september 2001 13:46 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
Voodoo 5!! het ligt er aan wat voor spellen je speelt onderandere...
maar de MX200 is gewoon BRAK!
1 thing WAAROM EEN VOODO 5500
voor hetzelfde geld heb je een gf2mx
en die is
-beeter
-mooier
-sneller
-nvidia is niet dood
-en kleiner
dus voodoo 5500 is niet zo perfect
en hij zal zeker wel passen
alleen niet in een p4 mainboard
l8terz
en die is
-beeter
-mooier
-sneller
-nvidia is niet dood
-en kleiner
l8terz
Op zondag 16 september 2001 15:29 schreef Jeff_P het volgende:
1 thing WAAROM EEN VOODO 5500
en die is
-beeter
zeker niet
-mooier
zeker niet
-sneller
zeker niet
-nvidia is niet dood
nog niet nee
-en kleiner
dus?![]()
tja ik zat me net ff te bedenken wrom er voodoo 5500 stond
en niet 5000 die ik dacht dat het was
mijn ZEKER WEL groote excuus
alleen 1 ding ben ik niet met je eens gf2mx is wel mooier
ja misschien uiterlijk van het kaartje..Op zondag 16 september 2001 15:45 schreef Jeff_P het volgende:
tja ik zat me net ff te bedenken wrom er voodoo 5500 stond
Verwijderd
Waarom kan deze kaart niet in een P4 bord leg mij dat eens uit.Op zondag 16 september 2001 15:29 schreef Jeff_P het volgende:
l8terz
En die voodoo5 is gewoon een dijk van een kaart.
Kan geen MX200 tegenop.
Een GF2mx is dus zeker weten niet mooier dan een Voodoo5! Ik had eerst een voodoo5 maar die heb ik weggedaan omdat ik een TV out wilde (heb nu dus gf2mx met tvout) maar ik heb er nog steeds spijt van
Geef mij maar een Warsteiner.
nou een voodoo heeft zo'n apg slot met 1 inham en een
g-force met 2...een p4 mainboard heeft 2 uitstulpingen n de agp en heb je dus ook 2 inhamen nodig
g-force met 2...een p4 mainboard heeft 2 uitstulpingen n de agp en heb je dus ook 2 inhamen nodig
krijg de tering dat is pas kutOp zondag 16 september 2001 16:08 schreef Jeff_P het volgende:
nou een voodoo heeft zo'n apg slot met 1 inham en een
en hier ben ik ZEKER WEL zeker van

das wel lulig voor je ja
das wel lulig voor je ja
Verwijderd
tja, dan neem je speciaal voor je v5 een moederbord waar hij wel inpast...hij is zeker sneller dan de geforce 2 mx, maar dat is de geforce ddr ook
Pagina: 1