Prijzen Nintendo Switch 2

Pagina: 1
Acties:
  • 722 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:44

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Hoi,

Er staan bij de Nintendo Switch 2 nog steeds geen prijzen ? :)
Terwijl hij al op meerdere plekken te bestellen is.
Denk dat er intern even op een knop gedrukt moet worden :9

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:54

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@G_Dragon We koppelen meestal op barcode en deze was tot gisteren nog niet bekend, althans toen kon ik niks vinden.

Inmiddels heb ik via bol en Proshop wel wat gevonden, waarvan alleen die laatste een prijs heeft. Die ik overigens woensdag meteen heb verwijderd, omdat ze in eerste instantie een prijs van 10 miljoen doorgaven 8)7 Inmiddels is het een stukje realistischer, maar met 612,18 voor het basismodel nog steeds aan de prijs... Bol heeft vooralsnog besloten deze nog niet in de feed op te nemen, maar dat gebeurt in principe automatisch.

Hetzelfde geldt voor andere shops, bij sommigen kan je een mail achterlaten, anderen hebben wel een productpagina, maar geen (voor)bestelmogelijkheid. Je zegt dat deze 'op meerdere plekken te bestellen is', kan je aangeven waar je hebt gekeken? Misschien dat ik wat heb gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
@Glaanie Ik heb dit tabel even direct uit het [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic overgenomen;

Verschillende verkooppunten
Bol.com: Klik hier
Coolblue:Klik hier
Intertoys:Klik hier
Amazon:Klik hier
Cdiscount:Klik hier
Fnac:Klik hier

Bundels:
Intertoys:Klik hier
Mediamarkt:Klik hier
Fnac:Klik hier
Bol.com:Klik hier

Hopelijk heb je hier meer aan? :)

EDIT: Oh bij andere shops is hij inderdaad nog niet beschikbaar, ik dacht dat de pre-orders live waren omdat Bol.com hem al aanbood. Maar zie net dat Coolblue en Amazon er nog steeds binnenkort beschikbaar hebben staan :F

[ Voor 10% gewijzigd door G_Dragon op 04-04-2025 10:34 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

@G_Dragon Yes thanks! Het is niet veel, maar het begin is er: uitvoering: Nintendo Switch 2 en uitvoering: Nintendo Switch 2 + Mario Kart World. Als je een aanbieder mist, hebben die geen abonnement bij ons (Cdiscount, Intertoys) of hebben ze deze nog niet in hun prijsfeed gezet (bol, CB, Amazon NL/BE, Mediamarkt). Ik kwam nog een andere shop tegen (Allyourgames), die staat inmiddels bij de MKW bundel. En verder nog een bult aan games en accessoires, ga ik nu mee aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Glaanie schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 10:45:
@G_Dragon Yes thanks! Het is niet veel, maar het begin is er: uitvoering: Nintendo Switch 2 en uitvoering: Nintendo Switch 2 + Mario Kart World. Als je een aanbieder mist, hebben die geen abonnement bij ons (Cdiscount, Intertoys) of hebben ze deze nog niet in hun prijsfeed gezet (bol, CB, Amazon NL/BE, Mediamarkt). Ik kwam nog een andere shop tegen (Allyourgames), die staat inmiddels bij de MKW bundel. En verder nog een bult aan games en accessoires, ga ik nu mee aan de slag.
Fijn dat ik kon helpen, ik was namelijk al bezig met het verzamelen van de verkooppunten om het makkelijker te maken voor de community. Een TS met daarin een overzicht :*)

Bedank voor de snelle actie en reactie _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

@G_Dragon Er missen nog wat plaatjes, maar ons 'assortiment' is flink uitgebreid: https://tweakers.net/pric...d=%22nintendo+switch+2%22 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heedless
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Bij de Switch 2 met Mario Kart staat nu alleen Allyourgames als shop, maar de link verwijst naar een niet bestaande pagina bij die winkel (en als ik op hun site zoek lijkt het er op dat ze die set ook niet verkopen)

uitvoering: Nintendo Switch 2 + Mario Kart World

[ Voor 8% gewijzigd door Heedless op 05-04-2025 17:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Heedless schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 15:38:
Bij de Switch 2 met Mario Kart staat nu alleen Allyourgames als shop, maar de link verwijst naar een niet bestaande pagina bij die winkel (en als ik op hun site zoek lijkt het er op dat ze die set ook niet verkopen)

uitvoering: Nintendo Switch 2 + Mario Kart World
Thanks, ik heb ze geblokkeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heedless
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Niet helemaal het topic er voor misschien, maar eigenlijk wel gek dat er nu staat:

“ Er zijn geen actuele prijzen bekend van dit product. De laatst bekende laagste prijs was € 508,95 op maandag 7 april 2025.”

Terwijl er dus eigenlijk nog geen echte aanbieder is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Heedless schreef op maandag 7 april 2025 @ 09:04:
Niet helemaal het topic er voor misschien, maar eigenlijk wel gek dat er nu staat:

“ Er zijn geen actuele prijzen bekend van dit product. De laatst bekende laagste prijs was € 508,95 op maandag 7 april 2025.”

Komt denk ik omdat Bol.com en een paar anderen de pre-orders al voor 8 April (op 4 April) live hebben gegooid, alleen daar was de prijs geen €508,95 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Heedless schreef op maandag 7 april 2025 @ 09:04:

Hij is wel degelijk te koop geweest, ook bij andere aanbieders, voor rond die prijs. Het is altijd zo met dit soort dingen dat in het begin het prijsbeeld en verkrijgbaarheid (of reserveermogelijkheid in dit geval) wat grilliger is. Komt vanzelf goed :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.