Voor een kennis ben ik op zoek naar een nieuwe thermostaat met app.
Hij heeft nu een Honeywell T4R, op batterijen, aan zijn Atag via opentherm.
Vooral dat stukje op batterijen is essentieel, want de kabel naar de ketel op zolder is verloren en dat is niet herstelbaar.
Ik weet dat Honeywell Resideo dat kan, met o.a. zo'n Round en een internet module.
Bijvoorbeeld Y87RF2008 + RFG100.
Maar daar heb ik niet zo'n goed gevoel bij, veel slechte reviews e.d.
Nu weet ik dat een Nest ook kan, die kun af en toe je opladen, maar daarvan weet ik dat deze niet zo goed regelt. En Google smart home spul is... matig als ik naar boven afrond.
Nu heb ik een vermoeden dan Tado dit ook kan, maar ik kan dit nergens expliciet vinden op hun website.
Klopt dat? En zijn er nog andere merken die te overwegen zijn?
(ik zou initieel een T6 installeren, maar de T6R vereist een externe adapter)
Hij heeft nu een Honeywell T4R, op batterijen, aan zijn Atag via opentherm.
Vooral dat stukje op batterijen is essentieel, want de kabel naar de ketel op zolder is verloren en dat is niet herstelbaar.
Ik weet dat Honeywell Resideo dat kan, met o.a. zo'n Round en een internet module.
Bijvoorbeeld Y87RF2008 + RFG100.
Maar daar heb ik niet zo'n goed gevoel bij, veel slechte reviews e.d.
Nu weet ik dat een Nest ook kan, die kun af en toe je opladen, maar daarvan weet ik dat deze niet zo goed regelt. En Google smart home spul is... matig als ik naar boven afrond.
Nu heb ik een vermoeden dan Tado dit ook kan, maar ik kan dit nergens expliciet vinden op hun website.
Klopt dat? En zijn er nog andere merken die te overwegen zijn?
(ik zou initieel een T6 installeren, maar de T6R vereist een externe adapter)
offtopic:
Overigens grappig dat geen enkele installateur in de regio dit hem wou verkopen, dus daar is vast een goede reden voor.
Overigens grappig dat geen enkele installateur in de regio dit hem wou verkopen, dus daar is vast een goede reden voor.
[ Voor 7% gewijzigd door jeroen3 op 03-04-2025 21:27 ]