Corsair 4000D // AMD Ryzen 7 5800X // MSI RTX3080 Gaming X Trio // Gigabyte B450M Aorus Pro // Kingston HyperX Fury 32GB DDR4-3600 // Be Quiet Dark Rock Pro 4 // WD SN550 1TB + Crucial P1 2TB // Corsair RM750x
Ik zou persoonlijk focussen op 5 producten en daar een samenvatting van maken, de pro's en con's noteren en op basis daarvan een advies maken (vervolg product). Die kan je vervolgens tegen UWM aanhouden en dan zou je op basis daarvan een eindconclusie trekken.
Tevens kan je altijd nog je stagebegeleider van school en van je opdrachtgever benaderen
Tevens kan je altijd nog je stagebegeleider van school en van je opdrachtgever benaderen
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Ik heb deze beide inderdaad benaderd. Maar ik vind het ook wel prettig om ook van buitenaf gelijkgestemden te vragen, die op IT gebied ook dergelijke zaken tegenkomen binnnen bedrijven.Outerspace schreef op donderdag 3 april 2025 @ 14:12:
Ik zou persoonlijk focussen op 5 producten en daar een samenvatting van maken, de pro's en con's noteren en op basis daarvan een advies maken (vervolg product). Die kan je vervolgens tegen UWM aanhouden en dan zou je op basis daarvan een eindconclusie trekken.
Bedankt voor je antwoord!
Corsair 4000D // AMD Ryzen 7 5800X // MSI RTX3080 Gaming X Trio // Gigabyte B450M Aorus Pro // Kingston HyperX Fury 32GB DDR4-3600 // Be Quiet Dark Rock Pro 4 // WD SN550 1TB + Crucial P1 2TB // Corsair RM750x
Microsoft Entra Privileged Identity Management > https://learn.microsoft.c...-management/pim-configure
Gewoon Intune gebruiken? Eventueel met 3rd party beheer tool die deze zelf uitleest als je beheer doet zodat je het intunelocaladmin ww niet hoeft op te zoeken in je AD?
Invoeren in ChatGPT en je vragen of die er een verslag over schrijft met jouw requirements.
Invoeren in ChatGPT en je vragen of die er een verslag over schrijft met jouw requirements.
[ Voor 21% gewijzigd door EiT op 03-04-2025 19:28 ]
Druk en zetfouten voorbehouden.