Eufy e340 deurbel adapter

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agneovo
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 07-04 22:56
Is deze beladapter nu geschikt voor Eufy E340 deurbel, zie door de bomen het bos niet meer. Onduidelijk via eufy...
... ben bang dat ik de bel opblaas....

Eufy E340
...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5NYZZv3jCrx5modE0r-kZBejHUI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Cqdz565da0VJ9FNPjJoL4fLT.jpg?f=fotoalbum_large
...
In welke stand moet de schakelaar dan staan,

Alvast dank voor jullie reactie,

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
schakelaar doet alleen de transformator UIT/AAN zetten...

de spanning wordt bepaald door onder welke klemmen je de draden steekt..

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agneovo
SMSfreakie, dank voor je reactie… helder.. dus 4, 6 pf 8v is afhankelijk hoe de kabel is aangesloten onder de afdekkap. Aangezien de Eufy vraagt om 8v-24v kan ik in principe niet te veel spanning erop zetten en is het te proberen… toch? Als niet werkt (dus te weinig spanning) is het kwestie van kap eraf halen en uitgaande kabels anders plaatsen… of zie ik het fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shatters
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20-04 22:41
Sterker nog, ik denk niet dat je het gaat redden met deze trafo en dat het te weinig vermogen geeft. Mijn oude beltrafo ging ook tot 8v en ik kreeg het helaas niet voor elkaar om mijn nieuwe Eufy (C31) te laten opladen, waarnaar ik deze heb vervangen met een modernere beltrafo met een hoger VA. Achteraf nog steeds 2 VA te weinig, maar het werkt uiteindelijk wel.

Als je naar https://support.eufy.com/...f-the-Video-Doorbell-E340 kijkt zie je dat Eufy zelf (16-24V, 10VA) aanraad voor de E340.

[ Voor 6% gewijzigd door Shatters op 02-04-2025 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agneovo
Dank voor de reacties, met de geruststelling dat ik de bel niet zou opblazen heb ik de boel aangesloten en werkt top… probleem zat in een slechte soldering van de kabel… werkt allemaal aks een zonnetje, dank voor jullie bijdrage