Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caddyladdy
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 06-07 13:24
Hoi,
Onlangs de philips oled 909 aangeschaft.
Nu heb ik een vraag over een 2 tal dingen, ik heb de premium versie van de app tivimate, ik wil daar graag mee opnemen maar ik krijg dat niet voor elkaar.
Ik heb een externe ssd met 1tb van sandisk in de snellere usb poort geformateerd via de tv.
Maar doordat je hem op 2 manieren kan formateren, teweten als verwisselbare opslag of als apparaat en hardware opslag, en ik de schijf steeds heb uitgeworpen, staat er nu een hele lijst onder mijn interngeheugen van "sandisk usbdrive, kan schijf niet gebruiken", dat zou ik graag weg hebben, maar hoe?
Verder...weet iemand hoe je kan opnemen met tivimate of is de tv hiervoor gewoon niet geschikt? Dat wat ik op internet heb gevonden bied geen soelaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02:20

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Dat heeft er mogelijk ook mee te maken of je legale IPTV-aanbieder het toestaat om met zelf gekozen software de streams te bekijken en op te nemen.

Zo ja, dan kunnen we je proberen te helpen. Zo nee, wanneer niet toegestaan volgens de voorwaarden, of in het geval van een illegale IPTV-dienst, dan mag je dit op Tweakers niet bespreken.

Voor wat betreft je usb hdd: format 'm eens opnieuw. Wat gebeurt er dan? Of check eens in het menu van je tv of hij aangesloten bronnen kan resetten/vinden.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caddyladdy
Bedankt voor je antwoord,
Ik snap dat niet legale dingen niet besproken mogen worden en of ik nu een "legale" of een " illegale" iptv aanbieder gebruik doet hier niet terzake.
Ik kan namelijk wel opnemen op mijn interne geheugen, maarja dat is dus niet toereikend voor een film oid, vandaar de wil voor een externe schijf.
Het formateren maakt die lijst die ik noemde alleen maar langer, en nog nergens kunnen vinden dat je dat kan verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:35
Welke legale iptv dienst staat opnemen toe?

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caddyladdy
Ik heb geen iptv dienst... ik heb gewoon een aantal m3u urls van internet met specifiek kanalen uit china en taiwan. Voor zover ik weet gewoon open kanalen. En zoals vermeld kan ik wel opnemen op het interne geheugen van de tv maar niet op een externe schijf, ik gebruik de premium versie van tivimate

[ Voor 31% gewijzigd door caddyladdy op 08-04-2025 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:21
Heb je in Tivimate wel de juiste opname map toegevoegd. Dat kan bij instellingen/overige/opname.

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caddyladdy
audiojunk schreef op donderdag 10 april 2025 @ 19:50:
Heb je in Tivimate wel de juiste opname map toegevoegd. Dat kan bij instellingen/overige/opname.
Dat is ook een probleem, via instellingen/overige/opname heb ik "systeemkiezer", ik zie de hd ook staan, maar mag hem niet selecteren omdat ik niet de juist app heb, daarom heb ik xplore geinstalleerd ( volgens een beschrijving op internet zou dat moeten lukken), maar hij blijft aangeven dat ik er niet de juiste app voor heb. Handmatig het pad aanpassen helpt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:21
Oke, ik gebruik ook Tivimate maar neem nooit op dus weet ook niet als het bij mij werkt.

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Pagina: 1