We hebben met het gezin 4 iPhones en allen zitten op hetzelfde hetzelfde family-iCloud abonnement. De woning-app werkt bij 3 van de 4 zoals het moet. Echter bij mijn oudste dochter (iPhone 14, laatste Ios-versie) niet. Bij het openen van de Woning-app wordt er gevraagd naar een iCloud wachtwoord van de oude MacBook van mijn schoonzus. Mijn dochter heeft deze een tijd gebruikt, maar nu niet meer. Het vreemde is dat mijn dochter gewoon ingelogd is op ons family-iCloud abonnement (backups maken e.d. werkt gewoon). Ik begrijp daarom niet waarom er naar een oud (en in mijn ogen niet relevant) iCloud wachtwoord wordt gevraagd. De MacBook is niet meer in ons bezit en ook niet meer bij mijn schoonzus. Het wachtwoord is niet meer bekend. Hoe kan ik dit oplossen?
Wat heb ik al gedaan:
- Woning-app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd
- Woning-app uitgezet- en weer aangezet bij iCloud-instellingen (bij "Opgeslagen in iCloud")
- Vanuit de Woning-app kun je de toegang delen met iemand, maar dat lukt niet omdat mijn dochter al "is uitgenodigd".
- Op de iPhone van mijn dochter kan ik haar niet uitloggen van iCloud, vanwege "beperkingen". Het is niet duidelijk wat hier mee bedoeld wordt, maar ik verwacht vanwege haar leeftijd (14 jaar).
Wat heb ik al gedaan:
- Woning-app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd
- Woning-app uitgezet- en weer aangezet bij iCloud-instellingen (bij "Opgeslagen in iCloud")
- Vanuit de Woning-app kun je de toegang delen met iemand, maar dat lukt niet omdat mijn dochter al "is uitgenodigd".
- Op de iPhone van mijn dochter kan ik haar niet uitloggen van iCloud, vanwege "beperkingen". Het is niet duidelijk wat hier mee bedoeld wordt, maar ik verwacht vanwege haar leeftijd (14 jaar).