Geluid stottert spotify

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryskje
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19:48
Mijn vraag
...
Het geluid stottert van spotify op mijn PC

Ik heb onlangs mijn nieuwe PC gebouwd.
Ik heb de PC aangesloten via HDMI op mn TV en die zit aangesloten op mijn Denon versterker ook met HDMI dus wil graag daar ook spotify afspelen.

Het probleem:
Zowel de spotify app uit de microsoft store als de web based player stotteren met muziek afspelen.
Soms is het even goed en zijn er geen problemen, maar als ik dan bijvoorbeeld de browser minimaliseer gaat ie ineens stotteren en dan blijft het ook zo. Soms als ik na het minimaliseren weer terug in de browser ga dan houdt ie spontaan weer op met stotteren. Het maakt dan niet uit of ik in het spotify tabblad zit of een ander tabblad. Heel soms is dit probleem er ook met youtube.
Als ik dan in de webbrowser kijk, loopt de tijd op de tijdbalk wel door maar is er gewoon een seconde of soms een paar seconden geen geluid.
Maar heb het bijvoorbeeld nog nooit gehad met het streamen van Netflix of HBO via de browser.
Ook in alle games die ik speel doet er geen enkel geluids probleem voor.

Wat heb ik al geprobeerd.

Drivers update en andere versies geprobeerd.
Ik gebruik altijd Firefox, maar het probleem doet zich ook voor in edge en chrome
Hardware acceleratie in en uitgeschakeld
Geluidsinstellingen opnieuw instellen in het volume mixer tabblad van windows

Ik weet niet meer wat ik nog kan enof moet proberen. Misschien is er hier iemand die nog een tip/suggestie heeft of weet waar het daadwerkelijk aan ligt.

[ Voor 4% gewijzigd door Fryskje op 02-04-2025 14:24 ]