Bugje in reacties "openAI maakt GPT-4o…"

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas-w
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 06-05 10:40
Artikel: nieuws: OpenAI maakt GPT-4o-beeldgenerator beschikbaar voor gebruikers zonder...
Auteur: @Hayte Er lijkt een bugje te zitten in de reacties, er staat dat er een +2 en een +3 reactie is, maar ik zie enkel de +3 reactie? Alsof ie de +3 alleen kan tellen als er ook een +2 onder zit als je begrijpt wat ik bedoel.

Off-topic: De +3 reactie lijkt mij overigens wel een interessant onderwerp om een keer uit te diepen voor een artikel. Hoeveel stroom kost al die ai nou eigenlijk? In de us zijn MS en Google al bezig met datacentra bouwen naast kernenergie centrales, ik vermoed dat er in Europa meer tegenstand voor zoiets zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Bij mijn weten is het getal wat je daar ziet "aantal reacties van +/-X en hoger". Het ziet er op dit moment wel wat vreemd uit gezien het zelden voorkomt dat een artikel wel een +3 reactie heeft, maar geen +2.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayte
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-05 09:09

Hayte

Nieuwsredacteur
D4NG3R schreef op woensdag 2 april 2025 @ 09:34:
Bij mijn weten is het getal wat je daar ziet "aantal reacties van +/-X en hoger". Het ziet er op dit moment wel wat vreemd uit gezien het zelden voorkomt dat een artikel wel een +3 reactie heeft, maar geen +2.
Dit klopt inderdaad. Daarom zie je dat er 45 '0'-reacties zijn, terwijl er in totaal 47 reacties zijn. Dan kunnen er natuurlijk geen 13 '+1'-reacties zijn. Die sortering laat dan ook het aantal reacties zien met die reactiescore of hoger. Wat betreft je andere vraag @Bas-w: dat is absoluut een interessant onderwerp waar we hopelijk in de toekomst een keer in kunnen duiken, maar ik kan er nu niet concreter over zijn dan dat :) Zoveel interessante onderwerpen, zo weinig tijd ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bas-w
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 06-05 10:40
Ah, zo. Dan snap ik 'm. En komt idd niet vaak voor dat er geen +2 reacties zijn, maar wel een +3.

En ja, dat gevoel ken ik ;)