SolarEdge data wordt niet meer bijgewerkt in HomeWizard

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnvanderster
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 21:47
Mijn grafiek van Solaredge wordt niet meer bijgewerkt sinds 9:30 uur vanochtend. De koppeling staat wel als online in de app. Er wordt gewoon opgewekt, de batterijen zijn er vol mee.

Als ik het apparaat verwijder en weer koppel, heb ik dan mijn historie nog?

Ik heb dit nog niet eerder gehad, ik heb als beta tester iig melding gemaakt.

Vaag kan ik me herrinneren dat er eerder in het forum meldingen zijn gemaakt maar dat kan ik niet terugvinden...Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LISaW6IcZvuXL3tc7UKFuuItupg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Mc2RFL3Dy5sd9u4Of80WGPB7.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PUaVPDcyozh8ltSoSDmsD5ssVfM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Knz7axgPmxEwTtRg5XSPFEJl.jpg?f=fotoalbum_large

Edit: advies is aantal dagen te wachten en indien nog niet bijgewerkt even met de servicedesk contact op te nemen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X76nnK7dgnnYOKmmpWxOvgvqUSw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ke1fFcyePS3ruAaWpRbd96JE.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 16% gewijzigd door johnvanderster op 01-04-2025 18:36 . Reden: Oplossingsrichting ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fxs81
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:32

fxs81

Julianadorp

johnvanderster schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 18:12:
Mijn grafiek van Solaredge wordt niet meer bijgewerkt sinds 9:30 uur vanochtend. De koppeling staat wel als online in de app. Er wordt gewoon opgewekt, de batterijen zijn er vol mee.

Vaag kan ik me herrinneren dat er eerder in het forum meldingen zijn gemaakt maar dat kan ik niet terugvinden...[Afbeelding]

[Afbeelding]

Edit: advies is aantal dagen te wachten en indien nog niet bijgewerkt even met de servicedesk contact op te nemen.
[Afbeelding]
Ik heb onlangs gehad dat mijn goodwe niet meer werd gezien terwijl die het wel gewoon deed, ook verwijdert en opnieuw toegevoegd. Dat hielp in mijn geval trouwens niets, was iets met de server connectie tussen goodwe en HW dacht ik. Dat ze dat gefixt hadden liep hier alles weer mee en ook de historie was er nog. Die komt in jouw geval van de solaredge server af en zit dus niet in de HW hardware.

WGA | Napoleon Pro 22 K-Leg-3 | KamadoJoe Big Joe I | Inkbird ISC-027BW | JoeFyr | JoyStove Large | Weber Smokey Joe | Ooni Karu 2 | www.bbq-brethren.nl | MHI SRK35ZSX-WF | HomeWizard PiB 2x | 3450 Wp 100% Zuid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toby-Wan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 20:59
johnvanderster schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 18:12:

Vaag kan ik me herrinneren dat er eerder in het forum meldingen zijn gemaakt maar dat kan ik niet terugvinden...[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Alternatief: HW kWh meter

WP: Quatt Mono + 3kW BUH (DIY), SWW: CV-ketel, PV: 6040 Wp ZW/NO (SE3000H, Enphase IQ8, APsystems), 1x HW PIB 2.7 kWh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rabero1985
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 23:09
Yep zo doe ik het ook, kWh meter ertussen nog nooit problemen mee gehad.