Ik heb een stand alone DVD van PIONEER die moest ik via de TV zaak via de video laten lopen anders had ik niet genoeg scarts maar nu gaat het beeld steeds licht donker wie kan mij helpen.
Groeten Sirik
Groeten Sirik
Verwijderd
Coïtus ergo sum
Verwijderd
ja, je kunt ook een macrovision hack apparaattje kopen. dat ding zet je tussen je scartkabel, heb je dus twee scartkabels nodigOp zondag 16 september 2001 16:07 schreef sirik het volgende:
Is hier niets tegen te doen ?
Verwijderd
een tv met een scart ingang is geen top tv. of heb je er wel twee?? als je er maar een heb is de vraag nog maar of je tv wel RGB signaal kan trekken. koop trouwens ook een hele goede scartkabel daarvoor. scheelt een boel in beeldkwaliteit.[b]
Zet met Setup je video op RGB als je hem aansluit op de scart van je TV.
Waar kan je die kopen? en hoeveel kost dat? (ik heb nu een dvd speler die altijd wat tekenen geeft van macrovision)ja, je kunt ook een macrovision hack apparaattje kopen. dat ding zet je tussen je scartkabel, heb je dus twee scartkabels nodig
Verwijderd
Dat zou ik ook graag willen weten.Op zondag 16 september 2001 23:58 schreef eXhale het volgende:
[..]
Waar kan je die kopen? en hoeveel kost dat? (ik heb nu een dvd speler die altijd wat tekenen geeft van macrovision)
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq