Hi Allen,
Mijn neefje (14 jaar) wil graag een eigen PC. Hij is zelf erg geintereseerd om zelf een PC in elkaar te zetten dus ik wil hem dat zelf laten doen (met wat toezicht natuurlijk)
Ik heb onderstaande lijst opgesteld. Maar zal eerst nog de vragen beantwoorden natuurlijk.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen natuurlijk maar daarnaast ook wat (licht) programmeerwerk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag maximaal 1000 euro zijn, minder is ook goed natuurlijk. Dit is exclusief randapparatuur want deze heeft hij al.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis en toetsenbord heeft ie al en ook een beeldscherm (1080p), CPU koeler is ook al aanwezig, die heb ik bij in de lijst gezet.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Onderstaande lijst heeft alles al als het goed is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
De meeste bang for bucks maar wel met voorkeur naar de (voor mij) bekendere merken zoals Asus en MSI.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet specifiek, stil en zuinig zou mooi zijn.
Ga je overklokken?
Nee er word niet overgeklokt
Wat verwacht je van ons?
Ik ben eigenlijk op zoek naar bevestiging of onderstaand systeem er mee door kan of dat ik her en der nog aanpassingen moet doorvoeren.
Mijn neefje (14 jaar) wil graag een eigen PC. Hij is zelf erg geintereseerd om zelf een PC in elkaar te zetten dus ik wil hem dat zelf laten doen (met wat toezicht natuurlijk)
Ik heb onderstaande lijst opgesteld. Maar zal eerst nog de vragen beantwoorden natuurlijk.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen natuurlijk maar daarnaast ook wat (licht) programmeerwerk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag maximaal 1000 euro zijn, minder is ook goed natuurlijk. Dit is exclusief randapparatuur want deze heeft hij al.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis en toetsenbord heeft ie al en ook een beeldscherm (1080p), CPU koeler is ook al aanwezig, die heb ik bij in de lijst gezet.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Onderstaande lijst heeft alles al als het goed is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
De meeste bang for bucks maar wel met voorkeur naar de (voor mij) bekendere merken zoals Asus en MSI.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet specifiek, stil en zuinig zou mooi zijn.
Ga je overklokken?
Nee er word niet overgeklokt
Wat verwacht je van ons?
Ik ben eigenlijk op zoek naar bevestiging of onderstaand systeem er mee door kan of dat ik her en der nog aanpassingen moet doorvoeren.
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7700 Tray | € 180,31 | € 180,31 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B550-PLUS WIFI II | € 129,- | € 129,- |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3060 VENTUS 2X 12G OC | € 298,99 | € 298,99 |
1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 501 Black | € 81,35 | € 81,35 |
1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo REV. 5 | €0,00 | € 0,00 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3636F16GX2-FX5 | € 89,36 | € 89,36 |
1 | Voedingen | Corsair RM650e (2025) | € 89,90 | € 89,90 |
1 | SSD's | WD Black SN770 1TB | € 61,99 | € 61,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 930,80 |