Arcam avr390, Dirac live niet meer benaderbaar

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berry76
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 08:35
Ik kan de Arcam niet meer bereiken via de dirac live software.

Setup
Arcam avr390
MacBook met de laatste updates en de nieuwste versie van Dirac live.

Op de KPN modem staat de wifi uit, kan niet in de bridge. De asus rt-be92u staat daar achter als acces point.

Home assistent kan het ip adres bereiken en de Arcam bedienen.
De Arcam app is hopeloos slecht. Maar ik kan Dirac nu ook niet meer benaderen.

Heeft een van jullie een idee , hoe dit op te lossen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:46
Welk IP heeft de Arcam en de endpoint waarmee je de Arcam wil bereiken?

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berry76
Het heeft een vast ip adres gekregen, dit is ingesteld op het KPN modem en overgenomen op het ac. Het heeft wel een 192.168.2.xxx range gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:46
Ik heb geen idee wat je bedoelt.

Zonder IP’s en heldere uitleg van hoe eea is aangesloten kan ik je niet helpen. Het klinkt alsof je via router 1 naar router 2 wilt en daar achter de Arcam probeert te bereiken. Dat zal niet zomaar gaan, maar dit is maar een aanname.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berry76
Dr Arcam heeft een vast ip adres, deze wordt zowel op de KPN modem als de ASU’s router gezien. Als in de Arcam gevonden.

Home assistent weet de Arcam te vinden via wifi, Dirac live niet.

Via het accespoint (ASU’s) is er een glasvezel kabel naar de tv hoek gaat. Daar op een switch aangesloten waar de Arcam aangekoppeld is. Zodat de Arcam op een van de poorten van de Asus is aangesloten. De Arcam is ook niet op het ip adres via de browser te benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berry76
Ik zie dat het Mac adres op de Arcam 30:xx:90:74:xx:c4 is en in de asus 30:xx:90:74:3xx:C5 is. Kan dat het probleem zijn?

[ Voor 6% gewijzigd door berry76 op 31-03-2025 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casagrande
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 19-10 20:31
Niet zeker, maar moet je niet de Dirac versie hebben die op de Arcam product pagina wordt gelinkt? Die is niet zo nieuw maar werkt misschien wel?
Pagina: 1