Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Na 12 jaar is het tijd voor een nieuwe pc voor mijn ouders. Ze komen van een i3 3225. Op zich nog tevreden van de computer maar de SSD is te klein (128GB) en een upgrade naar Windows 11 lijkt ook moeilijk te zijn. Daarom tijd voor een nieuwe.
Ze gebruiken de browser en office. Verder wat simpele tools. Geen games, niets grafisch. De computer mag weer >10j mee gaan
Wat mag het systeem gaan kosten?
600-700 euro excl scherm. Op zich geen harde limiet...
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord en muis voldoen op zich wel nog. Scherm (nog een 4:3) mag wel eens vervangen worden.
Er zit een 2de SSD in de computer die ik ga overplaatsen. Hier staat wat data op.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
computer, scherm. Geen grafische kaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ken vooral (enkel) de lineup van Intel, maar hang er niet perse aan vast.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb altijd een micro ATX gebouwd, maar misschien kan ITX ook wel voor deze build? Zou iets kleiner zijn op de bureau, mooi meegenomen!
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?
Een basis check van de componenten. Indien er iets veel beter te krijgen is hoor ik het graag.
Na 12 jaar is het tijd voor een nieuwe pc voor mijn ouders. Ze komen van een i3 3225. Op zich nog tevreden van de computer maar de SSD is te klein (128GB) en een upgrade naar Windows 11 lijkt ook moeilijk te zijn. Daarom tijd voor een nieuwe.
Ze gebruiken de browser en office. Verder wat simpele tools. Geen games, niets grafisch. De computer mag weer >10j mee gaan
Wat mag het systeem gaan kosten?
600-700 euro excl scherm. Op zich geen harde limiet...
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord en muis voldoen op zich wel nog. Scherm (nog een 4:3) mag wel eens vervangen worden.
Er zit een 2de SSD in de computer die ik ga overplaatsen. Hier staat wat data op.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
computer, scherm. Geen grafische kaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ken vooral (enkel) de lineup van Intel, maar hang er niet perse aan vast.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb altijd een micro ATX gebouwd, maar misschien kan ITX ook wel voor deze build? Zou iets kleiner zijn op de bureau, mooi meegenomen!
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?
Een basis check van de componenten. Indien er iets veel beter te krijgen is hoor ik het graag.
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | Intel Core i3-14100 Boxed | € 128,02 | € 128,02 |
1 | Moederborden | Gigabyte H610I DDR4 | € 116,83 | € 116,83 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Define Nano S Zwart Window | € 49,90 | € 49,90 |
1 | Monitors | LG 34WR55QK-B Zwart | € 279,67 | € 279,67 |
1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 36 | € 33,90 | € 33,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2E3200C16 | € 52,90 | € 52,90 |
1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 M 550W | € 91,46 | € 91,46 |
1 | SSD's | Kingston KC3000 2TB | € 141,28 | € 141,28 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 893,96 |