Hele rare multiplyerproblemen

Pagina: 1
Acties:

• Buggle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-02-2021

Buggle

The Saga Continues

Topicstarter
OK, wat ik nu toch heb zeg. Zeer zeer vreemd. Ik hoop van harte dat iemand een oplossing heeft hiervoor.
Ik heb onlangs mijn L1 bruggen aan elkaar gekrast met een potlood.
Dat werkt gewoon. Het rare is dat ik de multiplyer niet lager dan 7 kan zetten. Dan geeft ie geen beeld meer. De computer loopt al vast voor het booten. Dit terwijl ik alle andere settings gewoon op standaard heb staan. Zoals alles het doet bij mijn standaard multiplyer van 8.
Ik kan dus mijn cpu wel op 700 mhz zetten, en 750 en 800 (hoger heb ik nog niet geprobeerd, maar dat is de bedoeling ook niet, ik wil een hogere FSB)
maar 500, 550, 600, 650 vertikt ie. Mijn monitor gaat op zwart en hij doet niks meer. Heel soms, als ik maar bezig blijf met reboot, stroom eraf, opnieuw opstarten en meer van dat soort onmenselijke dingen; af en toe komt ie dan wel door de boot heen. En als ik hem dan weer opnieuw opstart lukt het weer niet

Je zou toch verwachten dat hij het bij lagere snelheden wel zou doen? ik vind dit echt heel erg raar

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:20

me1299

$ondertitel

Ik heb zoiets ook gehad, dat duide toen op het feit dat hij bijna overleden was.

Een paar dagen later was het toen ook zo ver.

/Me Drukte toen op het power knopje
/Me Kreeg toen geen bleed
/Me drukte nog eens op het knopje
/Me Kreeg toen wel beeld
/Me Had al snel een rotte duron

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Verwijderd

En /me gebruik /Me zonder hoofdletter ;)

Verwijderd

Toen ik het topic las verwachtte ik multiplayer problemen. :)

• Buggle

Buggle

The Saga Continues

Topicstarter
Ja maar dat lijkt me nogal stug. Dat omdat een chip bijna kapot is, hij niet meer op lage snelheden kan. Dat lijkt me niet echt een reden. Toch?
Ik heb hem nooit hoger gehad dan iets van 896. En dat is al een hele tijd geleden. Op een MP van 7 doettie het prima, met een FSB van 117

• Buggle

Buggle

The Saga Continues

Topicstarter
Op zondag 16 september 2001 12:35 schreef Maus het volgende:
Toen ik het topic las verwachtte ik multiplayer problemen. :)
Dat zijn het toch ook?

/edit
oeps sorry, verkeerd gelezen :D. Ik ben nog niet zo heel erg lang uit bed
edit

• cryptapix
  • Laatst online: 22-08 08:16
ik heb dit ook gehad
maar bij mij kon de multiplier juist niet HOGER dan 8.5 ofzo...

dit kwam omdat ik die l1 bruggen had verbonden met een HB potlood..
dus toen heb ik me 4B potlood eens aangeslepen.. en het daareens mee geprobeerd.. dat ging stukkken beter en nu doet ie ut perfect...

wat er ook gebeurde met dat hb potlood gekleur
mijn pc gaf ook wel eens zwartbeeld na ut ocen..
ddus ik insert inhoude en dan kwam ik weer op default settingss.. soms moest ik zelfs de bios resetten...
op een avond.. zet ik mijn pc aan.. ik speel een spellejje.. en ineens kapt mijn pc ermee.. hji begint te tyypen en raar te doen.. het geluid kwam heel hard door de boxen ? ? ? dus ik pc uit.. en weer aan.. de chipset koeler draaide niet.. 1 fan van me superorb deed nix.. en hij bleef maar piepen...
dus ik 24 uur gewacht ::( en toen deed ie ut weer.. maar 2 uur later kreeg ik zelfdde probleem..

nu heb ik me niewe case en is dit nog nie grebeurd.. volgens mij lag ut aan de voeding van me oude case.. hopelijk nie aan me hardware :p

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:20

me1299

$ondertitel

Op zondag 16 september 2001 12:29 schreef HlpDsK het volgende:
En /me gebruik /Me zonder hoofdletter ;)
/me Zegt lol :D

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Pagina: 1