KPN verlaagt prijs 200Mbit/s-glasvezelabonnement en voegt…

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cleef
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

cleef

Veni, vidi, amissa

Topicstarter
Artikel: nieuws: KPN verlaagt prijs 200Mbit/s-glasvezelabonnement en voegt 500Mbit/s-o...
Auteur: @Hayte

Waarom staat hier een vergelijkingstabel onder van Ziggo snelheden en prijzen, maar niet van andere glasvezel leveranciers zoals odido die goedkoper zijn (of als je hem breder wil trekken adsl verbindingen?). Het leest nu sneller als verkapte reclame voor kpn...

In mijn ogen kan dit beter weg. Als je dan iets extra wil doen, moet je er meerdere providers bij zetten...

1 januari begin ik echt! en daarna weer elke maandag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayte
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-09 22:09

Hayte

Nieuwsredacteur
cleef schreef op maandag 31 maart 2025 @ 09:58:
Artikel: nieuws: KPN verlaagt prijs 200Mbit/s-glasvezelabonnement en voegt 500Mbit/s-o...
Auteur: @Hayte

Waarom staat hier een vergelijkingstabel onder van Ziggo snelheden en prijzen, maar niet van andere glasvezel leveranciers zoals odido die goedkoper zijn (of als je hem breder wil trekken adsl verbindingen?). Het leest nu sneller als verkapte reclame voor kpn...

In mijn ogen kan dit beter weg. Als je dan iets extra wil doen, moet je er meerdere providers bij zetten...
Omdat KPN en Ziggo veruit marktleider zijn met samen 70 tot 80 procent van de markt in handen. Odido volgt daarop inderdaad, maar diens tarieven zijn niet zo makkelijk te vergelijken omdat de prijs afhankelijk is van de glasvezelaanbieder. Je betaalt bij Odido minder als het glas via ODF gaat dan via KPN, bijvoorbeeld. Dan wordt het allemaal iets te onoverzichtelijk, vandaar dat ik voor deze optie heb gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cleef
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

cleef

Veni, vidi, amissa

Topicstarter
Hayte schreef op maandag 31 maart 2025 @ 10:04:
[...]

Omdat KPN en Ziggo veruit marktleider zijn met samen 70 tot 80 procent van de markt in handen. Odido volgt daarop inderdaad, maar diens tarieven zijn niet zo makkelijk te vergelijken omdat de prijs afhankelijk is van de glasvezelaanbieder. Je betaalt bij Odido minder als het glas via ODF gaat dan via KPN, bijvoorbeeld. Dan wordt het allemaal iets te onoverzichtelijk, vandaar dat ik voor deze optie heb gekozen.
Ik zou het dan persoonlijk weglaten, want het nieuwsbericht gaat over het toevoegen (en daardoor wat prijsverandering) van een abonnementsvorm bij KPN.

Dat heeft an sich niets te maken met Ziggo. Ook al hebben ze samen 70 of 80% van de markt in handen, het artikel gaat niet over de concurrentie op de internet/tv-markt.

1 januari begin ik echt! en daarna weer elke maandag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayte

Hayte

Nieuwsredacteur
cleef schreef op maandag 31 maart 2025 @ 10:28:
[...]

Ik zou het dan persoonlijk weglaten, want het nieuwsbericht gaat over het toevoegen (en daardoor wat prijsverandering) van een abonnementsvorm bij KPN.

Dat heeft an sich niets te maken met Ziggo. Ook al hebben ze samen 70 of 80% van de markt in handen, het artikel gaat niet over de concurrentie op de internet/tv-markt.
Nou ja, het helpt om de nieuwe prijzen beter te duiden met de andere martkleider. De meeste consumenten kiezen kennelijk tussen Ziggo en KPN, dan lijkt het me ook logisch om bij tariefaanpassingen de verschillen tussen de twee te tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:24

slaay

Natuurbeleven.com

Kun je dan wel de snelheden van KPN toevoegen? Dan vergelijkt het nog net iets makkelijker. Nu staan er alleen de snelheden van Ziggo in.

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayte

Hayte

Nieuwsredacteur
slaay schreef op maandag 31 maart 2025 @ 12:10:
Kun je dan wel de snelheden van KPN toevoegen? Dan vergelijkt het nog net iets makkelijker. Nu staan er alleen de snelheden van Ziggo in.
De snelheden van zowel KPN als Ziggo staan al in het artikel, ook in de tabellen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:24

slaay

Natuurbeleven.com

Je hebt gelijk, iets met custom CSS waardoor het blijkbaar stuk ging.. meteen maar even aangepast 8)7

Dich bis echt unne foëzen haas

Pagina: 1