Hallo!
Ik heb een nieuw huis gekocht, enben bezig met een grote renovatie. Nu is het moment bijna daar waarop de aannemer alle kabels gaat trekken.
Ik ben opzoek naar een simpele set-up die ook met het oog op de toekomst flexibel genoeg is voor eventuele veranderingen.
Dit is hoe ik het momenteel in mijn hoofd heb:
/f/image/2a2JMQLXLyEiiaRJGicAQhq0.png?f=fotoalbum_large)
Andere details:
- Elke verdieping is ongeveer 50 m2 (begane grond 65 m2)
- Twee thuiswerkende mensen, 1 op de 1e verdieping en 1 in de schuur
- Geen hardcore gamer, af en toe op de playstation
Wat ik zoek
- Goede wifi coverage, ook in de tuin
- 1 SSID, ik wil niet wisselen tussen netwerken op verdiepingen, vandaar dat ik een TP-link (mesh) setup in mijn hoofd had ipv een access point op elke verdieping
- Ik twijfel nog aan loze leidingen naar de andere twee slaapkamers op de 1e verdieping
Maar eigenlijk heb ik geen idee wat ik aan het doen ben
Help mij aub!
Ik heb een nieuw huis gekocht, enben bezig met een grote renovatie. Nu is het moment bijna daar waarop de aannemer alle kabels gaat trekken.
Ik ben opzoek naar een simpele set-up die ook met het oog op de toekomst flexibel genoeg is voor eventuele veranderingen.
Dit is hoe ik het momenteel in mijn hoofd heb:
/f/image/2a2JMQLXLyEiiaRJGicAQhq0.png?f=fotoalbum_large)
Andere details:
- Elke verdieping is ongeveer 50 m2 (begane grond 65 m2)
- Twee thuiswerkende mensen, 1 op de 1e verdieping en 1 in de schuur
- Geen hardcore gamer, af en toe op de playstation
Wat ik zoek
- Goede wifi coverage, ook in de tuin
- 1 SSID, ik wil niet wisselen tussen netwerken op verdiepingen, vandaar dat ik een TP-link (mesh) setup in mijn hoofd had ipv een access point op elke verdieping
- Ik twijfel nog aan loze leidingen naar de andere twee slaapkamers op de 1e verdieping
Maar eigenlijk heb ik geen idee wat ik aan het doen ben
Help mij aub!