Toon posts:

comp hangt!!....HELP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
probleem. Mijn comp hangt elke 5-10 minuten. bij spelen game (any game: QIII, UT, BZoneII) beeld bevriest, en geluid blijft hangen. rebooten is enige optie.

Hetzelfde probleem doet zich voor bij win98 en W2K!!

Jetway J663AS MB UDMA66 (VIA KT133), Duron 750, asus v7700 deluxe 32 MB (geforce 2GTS DDR), 300 watt midi tower rainbow MH4-2, 256 MB ram, 40 gig Maxtor HD.

na rebooten vindt schijfcontrole ALTIJD een fout die gerepareerd moet worden. GEEN IDEE wat dit kan zijn. Ik dacht wel redelijk wat ervaring te hebben, maar hier kom ik niet uit?

Wie weet misschien wat het kan zijn?

bij voorbaat dank. N.J

• ApoC
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 19:46
IRQ conflict?
Temp. Van processor te hoog?

Verwijderd

wat voor geheugen heb je erin zitten? merkloos?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:24

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op zondag 16 september 2001 12:11 schreef nj70 het volgende:
na rebooten vindt schijfcontrole ALTIJD een fout die gerepareerd moet worden. GEEN IDEE wat dit kan zijn. Ik dacht wel redelijk wat ervaring te hebben, maar hier kom ik niet uit?

Zeker dat dat niet een 'registry error' is? Had ik erg vaak bij een bepaalde 64MB DIMM- ding was gewoon brak als wat.

Klinkt sowieso niet als een HDD probleem. Gooi eens een volledige surface scan erover en kijk of dat wat oplevert. Ik heb het vermoeden dat dat weinig zal vinden.

Oslik blyat! Oslik!

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 20:35
videokaart misschien te warm :?

Verwijderd

Zijn er programma's om de temp van je videokaart te sjekken???

Verwijderd

Topicstarter
Had al geprobeerd om met 1 reepje te draaien (geprobeerd met beide), om geheugenfout te ontdekken, echter. altijd hetzelfde. geheugen: merk: XELO (is dat een merk??) pc133.

Temp: ik OC niks!! proctemp blijft rond 50 gr.!!
kan de proc (duron 750) stuk zijn? hoe merk je zoiets?

N.J.

Verwijderd

Op zondag 16 september 2001 19:35 schreef nj70 het volgende:
Had al geprobeerd om met 1 reepje te draaien (geprobeerd met beide), om geheugenfout te ontdekken, echter. altijd hetzelfde. geheugen: merk: XELO (is dat een merk??) pc133.

Temp: ik OC niks!! proctemp blijft rond 50 gr.!!
kan de proc (duron 750) stuk zijn? hoe merk je zoiets?

N.J.
1. Ikzelf heb nog nooit van XELO gehoord. (Zal wel merkloos zijn). 2. 50 graden voor een Amd Duron 750MHz is wel aan de hoge kant, ze mogen het wel hebben maar toch is het te hoog. Mijn Athlon @1000MHz word iets van 46 graden. Te hoog van jou dus. :o

• RJ
  • Laatst online: 16-11-2023

RJ

Op zondag 16 september 2001 12:11 schreef nj70 het volgende:

Dit is natuurlijk omdat je nog iets aan het doen was... en dat zijn gewoon temp-bestandjes of cache die windows niet heeft gewist op de goede manier en dus geeft ie daar een error op... ik had een soortgelijk probleem en toen bleek mijn geheugen kapot te zijn. suc6

RJ

Geniet maar tweak met mate

• wietco
  • Laatst online: 13:10
heb je de nieuwste 4in1 drivers al?

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-07 15:18

Tim

Op zondag 16 september 2001 19:45 schreef ExiRana het volgende:
merkloos zijn). 2. 50 graden voor een Amd Duron 750MHz is wel aan de hoge kant, ze mogen het wel hebben maar toch is het te hoog. Mijn Athlon @1000MHz word iets van 46 graden. Te hoog van jou dus. :o
Dat valt opzich wel mee, mijn Athlon 750@750 zit altijd rond de 50 a 60 graden en heb er nooit problemen mee
Pagina: 1