AI platform waar andere gebruikers kunnen inloggen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Hoi Tweakers,

Ik wil een omgeving maken op basis van AI waar ik bepaalde data beschikbaar stel. Vervolgens wil ik andere mensen tegen betaling toegang geven tot deze omgeving.

Dus eigenlijk train ik een lokaal model op basis van mijn data en deze wil ik tegen betaling delen met andere mensen (deze mensen krijgen dan een inlog).

Het lokaal aanmaken van een eigen AI is niet zown probleem, maar ik heb geen idee hoe ik dit kan openstellen voor andere mensen (tegen betaling). Ik kan hier ook geen specifieke oplossingen voor vinden. Bestaan er dit soort kant en klare oplossingen of moet dit echt gebouwd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dat kun je toch gewoon met AI bouwen? :?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sys64738
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 19:35

sys64738

Moderator Foto & Video

Press play on tape

Even verplaatst naar Serversoftware en Clouddiensten waar deze vraag beter op zijn plek is.

Flickr | Photography 101: Skills > Patience > Gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:43

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Neem hier eens een kijkje, dan heb je de meeste basis al: https://github.com/vllm-project/aibrix

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:34

Umbrah

The Incredible MapMan

Hoe bepaal je inloggen? Hebben je gebruikers hun eigen IDP waar je aan moet koppelen? Wie zijn je klanten? Sommige domeinen stellen SSO verplicht op hun voorwaarden, zodat hun bedrijfsaccount voor je SAAS product gebruikt kan worden. Denk aan praktisch de hele overheid -- ga je dus externe SAML-providers ondersteunen? In dat geval kan je dat zelf voor je platform uiteraard ook doen, overweeg iets als Shibboleth.

[ Voor 13% gewijzigd door Umbrah op 01-04-2025 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrones
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-09 14:31
Wellicht https://github.com/open-webui/open-webui als interface gebruiken?

Hoi

Pagina: 1