Toon posts:

Matrox Millenium g200 kopen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey ik had overlaatst een Riva TnT 2 M64 32 MB gekocht maar deze bleek totaal niet te werken op mijn systeem. Ik had alle tips gevolgd die me gegeven werden via deze forum. Uiteindelijk toch maar terug naar de winkel gebracht met de conclussie dat men MB problemen geeft met deze kaart.

Nu wil een vriend me een matrox Millenium G200 verkopen , haal ik met deze kaart in Quake 2 voldoende frames in Default open GL? Of is het echt al een hopeloos verouderd kaartje en speel ik beter verder is Softwaremode?

tnx

Verwijderd

Matrox kaartjes zijn niet bedoelt om mee te gamen!!!!

En zeker een g200 niet!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08 17:07
Doe maar hopeloos verouderd. Wat is je budget? Je kan 2e hands best wel leuke kaartjes krijgen hoor.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Ik heb Matrox g400 en ik speel alles spellen met super mooie kwaliteit, bv. Max Payne op het hoogst wat kan in het spel. maar van de g200 weet ik niets ik zou je de g400 aviseren >:) Ook heel oud maar ja

Verwijderd

Topicstarter
Het budget mag echt niet te hoog zijn, het is echt enkel maar voor Q2 , enig spel dat ik nog speel
Ik wil gewoon minimum 37 frames per seconden in open GL
aangezien ik ong slechts 35 haal in software mode :(

Veel eisend ben ik toch niet eh, als ik hoor dat mensen in Q3 130 frames halen :)

Verwijderd

Topicstarter
Excuseert , ik haal in software mode op men eentje in het de arena van The edge slechts 30frames !!!
Zou die kaart het kloppen in 3D?

Celeron 266Mhz
256 MB SDram

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:54

Predator

Suffers from split brain

QuakeII ???
ik haal met me voodoo2 in 800x600 >80fps
En die is zo oud of de straat

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

Topicstarter
:)
ok
Het is gewoon dat ze op de quake forum constant tege me zagen dat ik maar in software mode moet spele
maar hoe kan ik nu serieus railen met amper 30 frames?
En moest het beeldkwaliteit nu al eens beter zijn zou ik al heel tevreden zijn... een kinderhand is vlug gevuld hoor ;)

hehe

• RmanX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-05 19:16

RmanX

Mario pizza!

Als je alleen maar quake2 wil spelen, ben je denk ik het beste af met een 2e hands voodoo2 kaartje (quake3 wil daar ook nog wel mee).
Die zijn niet zo duur en werken in bijna ieder systeem. ;)

AMD Ryzen 9 3900X | 16 GB DDR4 3200 MHz | AMD Radeon RX Vega 64 | 2 x SSD | 2 x 5400 RPM HDD | LG 16X DVD RW | LG BD | LG 27" 4K

Verwijderd

de g200 is waardeloos in 3d. Net als de vroegere Milennium. Het is voor 2d een hele goede kaart.

Verwijderd

Topicstarter
Wat bedoel je met Waardeloos?
zou ik echt niet aan de , laat ons zegge 40 frames geraken in quaken met default openGL?

Verwijderd

Neh, je wordt hiermee echt afgezet.. TNT2 is wel beter zelfs en Voodoo 2/3 is 2e-hands ook niet duur. :)

Verwijderd

Op zondag 16 september 2001 21:28 schreef neoproject het volgende:
Wat bedoel je met Waardeloos?
zou ik echt niet aan de , laat ons zegge 40 frames geraken in quaken met default openGL?
40fps is waardeloos, minstens 80fps in q2 dan.
Liefst ook voor andere FPS games....

En mensen die altijd zwammen dat ze alles op het hoogste hebben (met een matrox g400 nogwel)zullen wel 30fps hebben of minder, dat is dus echt niet vloeiend.

Zelfs mijn systeem gaat nog mega schokkerig als ik alles op high enzo zet in max payne....

Verwijderd

40 Fps haal je niet in Quake met een G200, dat ding is gemaakt voor 2D en een heel klein beetje 3D. Ding is net zo snel als de Riva128!!! Kaartje van 4 jaar terug!.

Langzaam dus!

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:05

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Wat wil hij er voor hebben???
Ik heb namelijk nog een Matrox Mystique G200 op de plank liggen. Was in die tijd een errug goed kaartje (niet voor games uiteraard)

Verwijderd

Topicstarter
Hij vroeg er slechts 400 BEF voor, maar ja
nog een 2D kaartje hoef ik niet :)
Pagina: 1