Achtergrond glitched naar zwart

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 16-09 15:49
Beste Tweakers,

Sinds enkele weken verandert mijn bureaublad achtergrond naar compleet zwart, dit is vaak na bijvoorbeeld het overzetten van foto's van mijn camera naar mijn bureaublad. Ik kan verder nog niet helemaal pijlen wanneer het precies gebeurt. Heel af en toe, geen idee wanneer, is mijn achtergrond afbeelding weer te zien na een bepaalde handeling.

Klinkt dat bekend? Weet iemand de reden en oplossing?

-Windows 11
-Ryzen 5600
-6700 XT
-32gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkyB
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

MarkyB

The original

Heb je je bureaublad achtergrond (het origineel) op een netwerkshare staan? Zo ja, dan helpt het om deze naar een lokale map te kopiëren en dan je achtergrond opnieuw in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
Nee, ik heb deze image gedownload, ingesteld als achtergrond en toen weer verwijdert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkyB
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

MarkyB

The original

Westland1940 schreef op zondag 30 maart 2025 @ 13:17:
Nee, ik heb deze image gedownload, ingesteld als achtergrond en toen weer verwijdert!
Probeer de afbeelding eens op een plaats te bewaren (bijvoorbeeld 'Afbeeldingen'). Stel de achtergrond dan opnieuw in. Komt het dan nog steeds voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
MarkyB schreef op zondag 30 maart 2025 @ 20:24:
[...]

Probeer de afbeelding eens op een plaats te bewaren (bijvoorbeeld 'Afbeeldingen'). Stel de achtergrond dan opnieuw in. Komt het dan nog steeds voor?
Heb ik gedaan, en vandaag is het nog niet voor gekomen. Ik zal erop terug komen!