Toon posts:

Laptop CPU Kapot of een anders probleem?

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Nou de titel verklaard het al een beetje ik heb hier op schoot een Zenith z-star 700 staan, met een 166mhz intel pentiun processor erin, maar op eengegeven moment toen ik er mee aan het werk was liep windows vast, kon nix meer bewegen dus zette ik de laptop uit, maar toen ik hem aanwilde zetten stond er op mijn displpay ZzZ ik d8 eerst van ow hij is in standby gegaan, maar ik krijg hem maar niet uit de standby ik heb op internet gelezen dat de procossor dan los is gegaan, maar dit is niet het geval de processor zit goed vast, dus ik denk dat de processor kapot is, kan iemand dit bevestigen, zoja waar kan ik ee nieuwe processor kopen, of als dit niet het geval is, wat is het dan wel ? :?

BvD :`(

Verwijderd

Topicstarter
Niemand een ID ? :?

Verwijderd

Ik heb nog nooit iemand zulke lange zinnen zien schrijven ... :P ... .

Verwijderd

Topicstarter
Jammer dat niemand het weet ... misschien is dit ook wel het verkeerde forum om zulke dingen te posten |:(

• Mr.CeeJay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:22
*schop* :P

Ik heb dus hetzelfde probleem met de Zenith Z-star 700 van mijn broer.
Hij gleed in zijn tas van de stoel de grond op maar had maar opzich een erg kleine klap gehad. In het LCD display onder het scherm staat na het aanzetten vrijwel direct 'zZz'. HDD hoor ik aangaan, maar het scherm doet verder niets :?

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt

Verwijderd

uhm, Mr.CeeJay zal hoogst waarschijnlijk wel een losse proc hebben, dus kwestie van ff open schroefen en proc/alles aan drukken...

Apocalyps, als je proc goed aangedrukt is en ij er ook gewoon mee ophield tijdens het werken en niet na een klap, lijkt het er op dat je proc inderdaat stuk is... maar het zou net zo goed je mobo en misschien zelfs je geheugen kunnen zijn, beetje moeilijk met laptops, aangezien je niet zo makkelijk kan testen door onderdelen in andere systemen te proberen. Als het een gewone Pentium 166 is kan je die in iedergeval wel in een desktop systeem testen, als je/iemand die je kent ergens nog een oude hebt staan
Pagina: 1