Remeha vs Atag op Tado kamerthermostaat DRU02-07 (VT1937)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartGH
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22-04 13:07
Al jaren heb ik gelukkig een perfecte combi gehad tussen de 2 producten wat naar alle tevredenheid werkte.
Helaas is de oude Remeha ketel W21c Eco (fabrikant 1998) nu echt aan vervanging toe en wordt er mij door mijn onderhoudsbedrijf de ATAG i36ECZ geadviseerd.
Maar ik twijfel nu omdat ik berichten op internet lees dat die niet (altijd) gaat werken met de Tado kamerthermostaat DRU02-07 (VT1937).

Moet ik nu van Tado overstappen op de Atag assersoires… Wat is het beste om te doen en weer een perfecte combi te hebben??

Wie kan mij het verduidelijken hiermee?

Alvast dank, MartH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ik heb zelf een Atag ketel (325C) die eerst met de Atag ONE werkte nu al lang naar tevredenheid met Tado werkend. Omdat ik de ONE gebruikte moest er wel iets aangepast worden in de bedrading bij de ketel (unit voor de ONE moest uitgeschakeld worden geloof ik) en ik heb contact gehad met de supportdesk waarbij ze specifiek voor mijn installatie een aantal aanpassingen hebben gedaan. Dat contact ging heel snel en prettig. Binnen een dag of drie was alles ingeregeld.

Dus wellicht even met Tado support contact opnemen of deze ketel goed ondersteund wordt?

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartGH
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22-04 13:07
Dank je voor deze reactie. Nu had ik een vraag gesteld maar vond dat ik van hen een nogal vaag antwoord kreeg, iets in de trant van "het werk niet altijd". Dus vroeg ik een lijst van wat evt wel te doen en bleef het stil.
Misschien nog een poging wagen.