Verzoek tot verwijderen van wraakreview

Pagina: 1
Acties:
  • 1.142 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• modomo
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23-09 14:34
Goedendag,

Graag wil ik een verzoek doen voor het verwijderen van een review waarin de verkoper ook aangeeft dat hij de review schrijft omdat ik hem een waardeloze review gegeven heb. Het betreft verkoper Twerwok

Ik begrijp dat er in de DM's gekeken kan worden en wil vragen om ons gesprek te bekijken. Twerwok heeft mij een nieuw product verkocht en behalve dat dit niet nieuw bleek te zijn bleek het ook gebruikt, beschadigd en niet compleet te zijn. Twerwok hield in eerste instantie vol dat deze nieuw moest zijn maar geeft later aan dat het maar lichte krasjes zou betreffen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xheYDL7g3UYT9D3-JcRq9ONqLd4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/US6unvZFUMU7puink5Z8TaPP.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ubOXkKeSBS1VNDdH1w56FXkEwGQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C306FtsUh3ORUvI5LokxtR6e.jpg?f=fotoalbum_tile

In zijn review deelt hij ook een stelling dat hij het eerst zou moeten betalen omdat hij het product anders niet retour zou krijgen. Dit is zoals terug te lezen niet waar. Ik heb enkel gevraagd om in de chat te bevestigen welk bedrag ik zou terugkrijgen. Ik was voornemens om het product als eerst op te sturen. Omdat hij aangaf dat ik maar een betaalverzoek moest delen heb ik dat ook gedaan.

Ook beoordeeld Twerwok mij op de "Beschrijving" en "Aflevering". Echter ben ik niet de verkopende partij geweest. En kon dit ook niet gaan over de retourzending. Deze heb ik namelijk vandaag ruim op tijd met de post mee gegeven maar is nog niet bij hem aangekomen.

Wat heeft gemaakt dat ik mijn review toch online heb gezet is dat ik het product opnieuw aangeboden zag worden zonder dat er in de advertentie naar waarheid over de staat van het product werd verteld.

Het betreft deze advertentie.

Vergeleken met de advertentie waar ik op heb gereageerd is de vraagprijs en de staat (van nieuw naar nieuwstaat) het enige wat hij gewijzigd heeft.

Indien er meer info nodig is of mijn aanname dat mijn DM's niet bekeken kunnen worden dan kan ik er gerust screenshots van maken om deze te delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• modomo
Kleine aanvulling na het teruglezen van mijn DM's. Nadat hij om een betaalverzoek had gevraagd heb ik wel aangegeven: "Betaling voor 16.00 en hij gaat vandaag nog mee met de post". Dus zijn opmerking over het retour is niet helemaal gelogen maar is ook zeker geen eerlijke opmerking over hoe het precies is gegaan. Al was ik oprecht voornemens om de switch eerst terug te sturen maar omdat hij om een betaalverzoek vroeg wilde ik daar vervolgens op doorpakken om achteraf geen gedoe meer te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Hi @modomo Heb je de procedure (How to - V&A Feedback laten aanpassen) al gevolgd?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• modomo
Heey @Microkid

Ik zag de instructie voorbijkomen maar nam aan dat dat bedoeld is wanneer een review aangepast zou moeten worden.

Deze situatie was naar mijn idee simpelweg onterecht omdat ik beoordeeld ben op zaken die niet beoordeeld kunnen worden bij dit contact. De verkoper in zijn review aangegeven heeft dat hij de review enkel geschreven heeft vanwege mijn review en tevens het product opnieuw aanbied met niet kloppende informatie waardoor er een volgende koper opnieuw gedupeerd kan worden. Over de inhoud van de advertentie en de staat van het product heb ik het gehad met de verkoper maar deze is niet constant in zijn argumenten.

Ik zie daarom niet zo goed in wat ik nog meer kan doen of zeggen tegen de verkoper om hem eerlijker te laten handelen.

Als dit niet voldoende is geweest zal ik opnieuw het gesprek met hem aangaan. Hoor het graag van je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Nu online

Microkid

Smile

Jullie moeten toch echt eerst proberen om er samen uit te komen. Lukt dat echt niet, dan gaan wij er naar kijken.

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• modomo
Prima :)

Ik doe nog een poging. Mocht ik er binnen drie dagen niet uitkomen dan deel ik dat hier. En zowel dan geef ik dat hier ook aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• modomo
Beste @Microkid ,

Ik ben wat eerder dan ik had verwacht. Ik heb mijn beweegredenen voor mijn review per onderdeel toegelicht en aangegeven dat ik zijn reactie onredelijk vind. Echter geeft hij aan dat zijn review enkel wordt verwijderd als ik de mijne verwijder. Dit voelt als chantage en ik blijf erbij dat deze verkoper niet naar eerlijkheid gehandeld heeft en dat nu opnieuw niet doet.

Daarom doe ik graag beroep op je bemiddeling want de deur wordt aardig dichtgegooid tenzij ik mijn review verwijder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Nu online

Microkid

Smile

De review is bij deze verwijderd. Het product was duidelijk niet in nieuwstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• modomo
@Microkid

Mijn dank is groot! 🙏🏽
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.