Ik heb een slimme deurbel gekocht die ik bedraad wil aansluiten. In de handleiding staat dat ik een jumper kabel over de bestaande bel moet zetten, maar ik heb een ander soort bel.
Het gaat in mijn geval om de Tapo D235 maar zag een verglijkbare handleiding bij verschillende andere modellen.
Instructies:
:strip_exif()/f/image/uMb2dzBbzxVWewulJDgFst9Q.jpg?f=fotoalbum_large)
Er komen 2 draden uit de trafo, een naar de drukker en 1.naar de bel. Ik wil de meterkast niet open maken. Iemand enig idee?
:strip_exif()/f/image/aelxJg4KrWuvQdkXeArWVfdg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/70TzBkagRrR3fqN0dxXZ7gXz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qQGTlz2x1X0WPbfLH2KMc2MU.jpg?f=fotoalbum_large)
Overigens zit er nu een slimme deurbel die blijkt niet op AC te kunnen laden en de batterij gaat nog geen 2 weken mee dus daar ben ik wel klaar mee (er komt nogal veel volk langs).
Het gaat in mijn geval om de Tapo D235 maar zag een verglijkbare handleiding bij verschillende andere modellen.
Instructies:
:strip_exif()/f/image/uMb2dzBbzxVWewulJDgFst9Q.jpg?f=fotoalbum_large)
Er komen 2 draden uit de trafo, een naar de drukker en 1.naar de bel. Ik wil de meterkast niet open maken. Iemand enig idee?
:strip_exif()/f/image/aelxJg4KrWuvQdkXeArWVfdg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/70TzBkagRrR3fqN0dxXZ7gXz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qQGTlz2x1X0WPbfLH2KMc2MU.jpg?f=fotoalbum_large)
Overigens zit er nu een slimme deurbel die blijkt niet op AC te kunnen laden en de batterij gaat nog geen 2 weken mee dus daar ben ik wel klaar mee (er komt nogal veel volk langs).
[ Voor 38% gewijzigd door rexmedorum op 28-03-2025 23:37 ]