Ik zoek een?
Ter vervanging van mijn NZXT X62 2x140mm all-in-one koeler, ben ik op zoek naar een 360mm 3x120mm aio.
De koeler komt op een andere plaats in de kast en daar past de x62 door de 140mm breedte niet.
De fans worden op dit moment geregeld op de koelvloeistof temperatuur via Argus monitor, dit geeft een rustiger fancurve dan via cpu temperatuur.
Hierom ben ik dus op zoek naar een koeler met watertemperatuursensor.
Er zijn fabrikanten die deze sensor in hun systemen monteren, maar helaas geven ze het niet aan in welke types en zijn het voornamelijk de RGB types waar het staat aangegeven
Ik ben geen liefhebber van RGB en kleurtjes, dus een zwarte heeft mijn voorkeur.
Wat is je budget?
Ik had max €250 in gedachten, de prijzen van aio's zijn behoorlijk de hoogte in gegaan zag ik al.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor merk. Het zit in de kast en het moet goed zijn werk doen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb een AMD Ryzen 9800x3d in een Phanteks full tower kast.
Ter vervanging van mijn NZXT X62 2x140mm all-in-one koeler, ben ik op zoek naar een 360mm 3x120mm aio.
De koeler komt op een andere plaats in de kast en daar past de x62 door de 140mm breedte niet.
De fans worden op dit moment geregeld op de koelvloeistof temperatuur via Argus monitor, dit geeft een rustiger fancurve dan via cpu temperatuur.
Hierom ben ik dus op zoek naar een koeler met watertemperatuursensor.
Er zijn fabrikanten die deze sensor in hun systemen monteren, maar helaas geven ze het niet aan in welke types en zijn het voornamelijk de RGB types waar het staat aangegeven
Ik ben geen liefhebber van RGB en kleurtjes, dus een zwarte heeft mijn voorkeur.
Wat is je budget?
Ik had max €250 in gedachten, de prijzen van aio's zijn behoorlijk de hoogte in gegaan zag ik al.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor merk. Het zit in de kast en het moet goed zijn werk doen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb een AMD Ryzen 9800x3d in een Phanteks full tower kast.