MHW en PoE2 zijn uitgebracht en mijn zus wil het met mij spelen. Ik heb gehoord dat MHW slechte prestatieproblemen heeft, dus ik moet een pc kopen die het kan draaien. Ik heb een pc nodig voor mij en haar, dus het kopen van 2 nieuwe pc's wordt te duur. Daarom ben ik op zoek naar tweedehands pc's.
Waar moet ik naar zoeken en voor welke prijs? Een pc met welke grafische kaart?
Momenteel zijn er pc's met 2080ti voor 650EUR en 5600xt voor 300EUR op de markt. Zijn die voldoende?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik en mijn zusje zullen alleen gamen. we willen samen MHW spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik denk dat mijn budget rond de 1200 ligt, maar ik kan het verhogen naar 1500 als de onderdelen/pc's meer waar voor je geld zijn. Maar ik hoop dat ik niet zoveel hoef uit te geven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
-Ryzen 5 2600
-Rx580
-B450 Pro
-Corsair 16GB 3000hz
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Twee PC's
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
maakt niet uit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Misschien kan ik een goede pc kopen en een minder goede om POE2 te spelen en later de tweede upgraden zodat we MHW kunnen spelen. Ik weet niet of dit een goed idee is.
Ga je overklokken?
als het makkelijk is om te doen, kan ik het overklokken, maar ik zou het liever niet doen
Wat verwacht je van ons?
Ik ben op zoek naar informatie over welke tweedehands pc's ik moet zoeken, of dat het beter is om alles nieuw te kopen.
Waar moet ik naar zoeken en voor welke prijs? Een pc met welke grafische kaart?
Momenteel zijn er pc's met 2080ti voor 650EUR en 5600xt voor 300EUR op de markt. Zijn die voldoende?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik en mijn zusje zullen alleen gamen. we willen samen MHW spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik denk dat mijn budget rond de 1200 ligt, maar ik kan het verhogen naar 1500 als de onderdelen/pc's meer waar voor je geld zijn. Maar ik hoop dat ik niet zoveel hoef uit te geven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
-Ryzen 5 2600
-Rx580
-B450 Pro
-Corsair 16GB 3000hz
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Twee PC's
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
maakt niet uit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Misschien kan ik een goede pc kopen en een minder goede om POE2 te spelen en later de tweede upgraden zodat we MHW kunnen spelen. Ik weet niet of dit een goed idee is.
Ga je overklokken?
als het makkelijk is om te doen, kan ik het overklokken, maar ik zou het liever niet doen
Wat verwacht je van ons?
Ik ben op zoek naar informatie over welke tweedehands pc's ik moet zoeken, of dat het beter is om alles nieuw te kopen.