Allen,
Ik wil een nieuwe 1440p game pc samenstellen en heb onderstaande set-up in gedachten
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, maar ook gewoon voor thuiswerken gebruiken. Ben geen hardcore gamer maar wil wel de nieuwste games (bijv. AC Shadows) kunnen draaien en weer voor een aantal jaar klaar zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb geen max. prijs maar hoop tussen de €1.500 en €1.800 wel klaar zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, mijn huidige behuizing Fractal Design R6 en voeding Corsair RM650i wil ik graag hergebruiken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie onderstaande lijst die ik heb samengesteld als eerste opzet.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Sta overal voor open maar heb de best buy guides gelezen en daar wat onderdelen uitgehaald.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee niet bepaald. Geluid niet te overheersend verder geen eisen/wensen.
Ga je overklokken?
Nee, niet van plan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies over de configuratie en wellicht onderdelen die anders kunnen. Twijfel zelf ook over aantal zaken:
Qua GPU twijfel ik nog tussen onderstaande of de uitvoering: Sapphire Pulse Radeon RX 9070
Qua geheugen twijfel tussen onderstaande of de uitvoering: Patriot Viper Venom PVV532G600C30K
Qua SSD twijfel tussen onderstaande of de uitvoering: SK hynix Platinum P41 2TB
Qua monitor twijfel ik tussen onderstaande of de Dell G2724D uitvoering: Dell G2724D Zwart
Heb ook wat curved gezien voor ong. zelfde prijzen, de uitvoering: MSI MAG 345CQR Zwart , de uitvoering: Samsung Odyssey Gaming Monitor G5 34" (C34G55TWWP) Zwart en uitvoering: Gigabyte GS34WQC Zwart. Ben benieuwd of dat volwaardige alternatieven zijn.
Qua geheugen onderstaande of bijv. de uitvoering: Kingston Fury Beast KF560C30BBEK2-32
Kunnen jullie je hierin vinden of kan ik beter wat zaken wijzigen? Graag jullie wijze advies
Ik wil een nieuwe 1440p game pc samenstellen en heb onderstaande set-up in gedachten
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, maar ook gewoon voor thuiswerken gebruiken. Ben geen hardcore gamer maar wil wel de nieuwste games (bijv. AC Shadows) kunnen draaien en weer voor een aantal jaar klaar zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb geen max. prijs maar hoop tussen de €1.500 en €1.800 wel klaar zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, mijn huidige behuizing Fractal Design R6 en voeding Corsair RM650i wil ik graag hergebruiken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie onderstaande lijst die ik heb samengesteld als eerste opzet.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Sta overal voor open maar heb de best buy guides gelezen en daar wat onderdelen uitgehaald.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee niet bepaald. Geluid niet te overheersend verder geen eisen/wensen.
Ga je overklokken?
Nee, niet van plan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies over de configuratie en wellicht onderdelen die anders kunnen. Twijfel zelf ook over aantal zaken:
Qua GPU twijfel ik nog tussen onderstaande of de uitvoering: Sapphire Pulse Radeon RX 9070
Qua geheugen twijfel tussen onderstaande of de uitvoering: Patriot Viper Venom PVV532G600C30K
Qua SSD twijfel tussen onderstaande of de uitvoering: SK hynix Platinum P41 2TB
Qua monitor twijfel ik tussen onderstaande of de Dell G2724D uitvoering: Dell G2724D Zwart
Heb ook wat curved gezien voor ong. zelfde prijzen, de uitvoering: MSI MAG 345CQR Zwart , de uitvoering: Samsung Odyssey Gaming Monitor G5 34" (C34G55TWWP) Zwart en uitvoering: Gigabyte GS34WQC Zwart. Ben benieuwd of dat volwaardige alternatieven zijn.
Qua geheugen onderstaande of bijv. de uitvoering: Kingston Fury Beast KF560C30BBEK2-32
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7700 Tray | € 188,85 | € 188,85 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS | € 147,- | € 147,- |
1 | Videokaarten | Sapphire Pulse AMD Radeon RX 7800 XT 16GB | € 501,99 | € 501,99 |
1 | Monitors | Gigabyte GS27Q X Zwart | € 272,- | € 272,- |
1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 36 | € 31,48 | € 31,48 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3636F16GX2-FX5 | € 89,92 | € 89,92 |
1 | SSD's | Lexar NM710 2TB | € 104,90 | € 104,90 |
Totaal | € 1.336,14 |
Kunnen jullie je hierin vinden of kan ik beter wat zaken wijzigen? Graag jullie wijze advies