Voet filter bij televisies

Pagina: 1
Acties:
  • 169 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
1. Welk probleem ervaar je?
Ik zoek een TV met een voet. Echter er is geen filter die enkel tv's moet een voet laten zien.

2. Waarom is dat een probleem?
Kun je niet makkelijk tv's met een voet vinden.

3. Hoe vaak loop je er tegenaan?
Niet zo vaak, wanneer ik of iemand anders een tv met een voet probeert te kopen

4. Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?
Een filter die het ophangsysteem / voet filtert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hebben niet alle televisies iets om op te staan?

[ Voor 3% gewijzigd door Room42 op 27-03-2025 23:07 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Room42 schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 23:06:
Hebben niet alle televisies iets om op te staan?
Alleen de LG OLED G-series kwamen altijd zonder voet. Tegenwoordig is er een model met voet, maar standaard komen ze zonder. Ken verder geen andere voetloze TVs , maar er zullen er vast een paar zijn.

Een filter hier voor lijkt me niet heel nuttig nog? 99.9% van de TVs komt gewoon met voet.

[ Voor 8% gewijzigd door stin00 op 27-03-2025 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12:59

g0tanks

Moderator CSA
Er is een filter genaamd "Voetkleur". Van de ~1900 TVs in de Pricewatch hebben ~1800 een voetkleur (~95%), dus ongeveer evenveel zullen er ook wel een voet hebben.

Lijkt mij persoonlijk niet de moeite waard om een filter toe te voegen voor zoiets kleins.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Bij winkels hangen ze de TV's vaak op, maar dat betekend niet dat ze geen voet hebben. Zelfde verhaal met foto's, ook vaak zonder voet.

Wat je kan doen is per TV reviews zoeken of anders unbox video's. Dan kan je zien welke voet er bij zit. En inderdaad meer dan 95% van de TV's hebben zeker een voet.

Dit topic is gesloten.