Wijziging User Review – Tamer15 DaTiezl

Pagina: 1
Acties:
  • 253 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tamer15
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-09 09:51
Een gebruiker heeft een negatieve review geplaatst naar aanleiding van een verkoop die in zijn beleving niet is doorgegaan zoals verwacht.

Feit is echter dat er géén transactie heeft plaatsgevonden: er was geen bindende overeenkomst, er is niet betaald, en er is niets verzonden.

We hebben via DM contact gehad, zoals vereist. We zijn er echter niet samen uitgekomen; de koper geeft aan zijn review te willen laten staan, ondanks dat er geen overeenkomst is geweest.

De review is daarmee in mijn ogen onterecht, omdat deze niet is gebaseerd op een daadwerkelijke transactie, maar op een persoonlijke mening over mijn handelswijze.

Ik verzoek vriendelijk om de review te laten verwijderen.

Met vriendelijke groet,
Tamer15

T. Kersten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:25

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ten eerste hanteren we al lang niet meer de eis dat er een daadwerkelijke transactie heeft plaatsgevonden. Ten tweede doe je in de eerste reactie direct al in de eerste zin een toezegging om vervolgens aan een ander te verkopen. De review is terecht in dit geval en zal niet worden verwijderd. Een tegen- of wraak review is niet toegestaan.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tamer15
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-09 09:51
Dank voor de toelichting. Jammer dat de context van het volledige bericht niet is meegewogen.
Mijn intentie was nooit om iemand buiten te sluiten of misleiding te veroorzaken.
Ik laat het hierbij hopelijk is de toelichting voor anderen voldoende om het gesprek in de juiste context te zien.

T. Kersten

Dit topic is gesloten.