ASUS onthult B850-moederbord met kabels aan de achterkant…

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William_H
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-05 12:57
Artikel: nieuws: ASUS onthult B850-moederbord met kabels aan de achterkant uit
Auteur: @YannickSpinner
De titel is niet helemaal correct Nederlands.
Het is "brengt...uit" of "onthult" , maar niet "onthult...uit".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TV_NERD
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 20:37
Raar eigenlijk dat je niet in mijn topic beland bent, ik geloof dat de feedback knop zo zou moeten werken toch, als er al een artikel is over dat topic kom je erin terecht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YannickSpinner
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 13-05 09:26

YannickSpinner

Redacteur
Foutje! De titel is aangepast, bedankt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
En kabels aan de achterkant.. ik snap wat je bedoelt, maar een moederbord heeft geen kabels :+ Het is eigenlijk zo dat de connectoren aan de achterzijde zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YannickSpinner

YannickSpinner

Redacteur
Zeker waar @stin00! Ik denk echter dat lezers de titel wel begrijpen en in de intro wordt de beste inhoudelijke beschrijving gegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William_H
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-05 12:57
TV_NERD schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 17:37:
Raar eigenlijk dat je niet in mijn topic beland bent, ik geloof dat de feedback knop zo zou moeten werken toch, als er al een artikel is over dat topic kom je erin terecht?
Als ik naar de tijdcodes kijk, kan het zijn dat we allebei tegelijk een topic hebben geopend, waarbij jij net een minuut eerder je 1e bericht hebt geplaatst. Het topic wordt pas gepubliceerd bij het indienen van het eerste bericht, dus ik denk dat daar het issue zit. Maar wel grappig dat dit dus kan gebeuren. Als er standaard een topic zou zijn voor elk nieuwsartikel zou dit uiteraard niet gebeuren, maar ik denk dat dat een beetje teveel gevraagd is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YannickSpinner

YannickSpinner

Redacteur
Voor zover ik weet brengt de feedbackknop je gewoon naar het forum met een stukje vooringevulde informatie; er is geen limiet aan de hoeveelheid topics die via de feedbackknop aangemaakt kunnen worden. En daarbij, dat zou ook niet moeten! Iedereen moet z'n feedback kwijt kunnen en wellicht verschilt jouw suggestie of opmerking van die van een medetweaker ;) In dit geval ging het om een slordigheid, dat kwam toevallig overeen, maar het zou zomaar kunnen dat er twee hele verschillende opmerkingen zijn, die tot verschillende discussies leiden. Dan is een apart topic wel handiger!
Pagina: 1