"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
My favorite programming language is solder.
Maar Amazons prijs staat wel als laagste prijs genoemd.Puch-Maxi schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 17:26:
@Room42
Dit werkt toch as designed, want Amazon.nl staat niet tussen je resultaten
:strip_exif()/f/image/LvOwhZNrSHUWWsP7FsLD55p8.png?f=user_large)
[ Voor 25% gewijzigd door CodeCaster op 27-03-2025 17:27 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Ik zal even inzoomen voor je.Puch-Maxi schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 17:26:
@Room42
Dit werkt toch as designed, want Amazon.nl staat niet tussen je resultaten
:strip_exif()/f/image/y9vmLVVRGXc2GY3ZmX5vObfP.png?f=user_large)
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
@CodeCaster, @Room42
Jullie hebben gelijk hoor
Ik zat rechtsonder naar het lijstje met de shopresultaten te kijken. Bijna weekend.
Jullie hebben gelijk hoor
My favorite programming language is solder.
Het shopfilter wordt nu inderdaad niet op alle plekken toegepast, dat is by design en dus geen bug. Ik kan niet beoordelen of dat wel wenselijk zou zijn, en wat de eventuele gevolgen zouden zijn als we dat hier wel zouden doen. Ik verplaats deze dus even naar Mooie features
Intentionally left blank
Ja... Ik hoopte het niet, maar hier was ik al een bang voor. Dat maakt het voor mij meer een advertentie dan een hulp voor de gebruiker. Dan kijk ik liever gewoon in de lijst met winkels, onder in beeld.crisp schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 18:31:
Het shopfilter wordt nu inderdaad niet op alle plekken toegepast, dat is by design en dus geen bug. Ik kan niet beoordelen of dat wel wenselijk zou zijn, en wat de eventuele gevolgen zouden zijn als we dat hier wel zouden doen. Ik verplaats deze dus even naar Mooie features

Ik vrees dat dit weer een geval van mijn sig is: Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them.
Ik heb een CustomCSS snippet gemaakt om dit op te lossen: [PW] Verberg 'laagste prijs' omdat deze je shop filter negeert
Die is bij deze dan overbodigRoom42 schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 19:00:
Ik heb een CustomCSS snippet gemaakt om dit op te lossen: [PW] Verberg 'laagste prijs' omdat deze je shop filter negeert
Aka een eventueel shopfilter wordt ook daar gehonoreerd. Er is daar geen automatisch verversen, dus als je iets aanpast wordt dat niet direct zichtbaar zoals bij de reguliere lijst wel gebeurt.
Klein toevoeging: initieel hadden we het shopfilter voor deze prijspositie buiten scope gelaten omwille van snel kunnen testen en itereren. Toen we dit nieuwe design gingen testen, wisten we namelijk nog niet of die prijs en shop bovenaan van toegevoegde waarde zouden zijn
Dus zojuist is dat alsnog toegevoegd door @ACM, bedankt voor je feedback @Room42!
Toch vind ik hem zo zonder prijs overzichtelijker en bruikbaarder omdat ik toch graag eerst de shops vergelijk en dan pas de prijs (als je begrijpt wat ik bedoel).
Weten jullie dat nu wel?jelle. schreef op maandag 31 maart 2025 @ 09:10:
Toen we dit nieuwe design gingen testen, wisten we namelijk nog niet of die prijs en shop bovenaan van toegevoegde waarde zouden zijn
Ja, anders had dat element er nu niet in gezeten
Pagina: 1