Micro-ATX 1440p Game Systeem - 2000-2200 euro
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met dit systeem voornamelijk gaan gamen en kleine beetje video editing. RGB is niet belangrijk voor mij, voor mij gaat het voornamelijk om een functioneel systeem. Op dit moment heb ik een grote tower en die wil ik weg hebben vandaar dat ik voor een micro-ATX formaat heb gekozen.
De games die ik wil gaan spelen zijn:
- Cyberpunk
- Starfield
- Civilization
- Battlefield
- Crysis Remastered
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget is tussen de 2000 en 2200 Euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn oude systeem is zo oud (10+ jaar) dat ik er niks van ga meenemen. Wel heb ik een LG 34WL750-B scherm.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een compleet nieuw systeem nodig, dus alle onderdelen staan in de lijst
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb totaal geen voorkeuren mbt merken. Ik wil een goed systeem met onderdelen die goed op elkaar aansluiten en als daar verschillende merken voor nodig zijn dan is dat prima. Verder hoef ik geen RGB te hebben, maar als onderdelen dit hebben is dat ook geen blocking issue.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een systeem die de komende jaren mee kan en geen verdere upgrades nodig heeft.
Ga je overklokken?
Nee, ik wil niet overklokken, het systeem wordt in elkaar gezet en zo stock mogelijk gebruikt.
Wat verwacht je van ons?[i]
Dit systeem is opgebouwd na het lezen van een hoop informatie maar toch vond ik het lastig om te bepalen of alles compatible is en of alles past in de behuizing. Verder zijn er misschien nog opties die ik nog niet heb overwogen, en zo ja dan hoor ik die graag. Jullie inzichten kunnen daar zeker bij helpen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met dit systeem voornamelijk gaan gamen en kleine beetje video editing. RGB is niet belangrijk voor mij, voor mij gaat het voornamelijk om een functioneel systeem. Op dit moment heb ik een grote tower en die wil ik weg hebben vandaar dat ik voor een micro-ATX formaat heb gekozen.
De games die ik wil gaan spelen zijn:
- Cyberpunk
- Starfield
- Civilization
- Battlefield
- Crysis Remastered
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget is tussen de 2000 en 2200 Euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn oude systeem is zo oud (10+ jaar) dat ik er niks van ga meenemen. Wel heb ik een LG 34WL750-B scherm.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een compleet nieuw systeem nodig, dus alle onderdelen staan in de lijst
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb totaal geen voorkeuren mbt merken. Ik wil een goed systeem met onderdelen die goed op elkaar aansluiten en als daar verschillende merken voor nodig zijn dan is dat prima. Verder hoef ik geen RGB te hebben, maar als onderdelen dit hebben is dat ook geen blocking issue.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een systeem die de komende jaren mee kan en geen verdere upgrades nodig heeft.
Ga je overklokken?
Nee, ik wil niet overklokken, het systeem wordt in elkaar gezet en zo stock mogelijk gebruikt.
Wat verwacht je van ons?[i]
Dit systeem is opgebouwd na het lezen van een hoop informatie maar toch vond ik het lastig om te bepalen of alles compatible is en of alles past in de behuizing. Verder zijn er misschien nog opties die ik nog niet heb overwogen, en zo ja dan hoor ik die graag. Jullie inzichten kunnen daar zeker bij helpen.
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 9800X3D Boxed | € 550,56 | € 550,56 |
1 | Moederborden | ASRock B850M Steel Legend WiFi | € 198,99 | € 198,99 |
1 | Videokaarten | ASRock AMD Radeon RX 9070 XT Taichi | € 929,- | € 929,- |
1 | Behuizingen | Lian Li A3-mATX Wood Edition Black | € 84,58 | € 84,58 |
1 | Ventilators | Arctic P12 PWM PST Zwart (5 stuks), 120mm | € 25,94 | € 25,94 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3038F16GX2-FX5 | € 110,90 | € 110,90 |
1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 M 850W | € 131,80 | € 131,80 |
1 | SSD's | Lexar NQ790 2TB | € 114,90 | € 114,90 |
Totaal | € 2.146,67 |