Toon posts:

Nieuw spullen inbouwen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga nieuwe spullen kopen voor mijn pc. :P

Athlon 1.4 ghz >:)
Moederbord
256 mb geheugen
52x Aopen cd-rom
SB Live! Player 5.1 + dolby boxen (weet nog niet welke)
Asus GeForce 2 GTS 32mb
20 gb HD maxtor

Nou heb ik 4 vragen. :?
1. Weet iemand nog een beetje goeie dolby boxen voor een redelijke prijs?
2. ik wil ook een nieuwe kast gaan kopen, heeft er iemand een suggestie (liefst rond de 250/300 gulden(mag ook lager))
3. wat voor koelers kan ik er het beste inbouwen? vooral voor die athlon 1.4 ghz want ik hoor nogal dat die aardig heet kunnen worden. (8>
4. Goed moederbord? weet iemand er eentje?

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
evt neem je eigen boxen van je audioinstalatie, koop een big tower, en wat 80mm fans.......

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zelf zou ik in ieder geval geen MSI borden nemen omdat deze gewoon KUT zijn.

Ik heb in mijn pc een Gigabyte mobo zitten, dit is een echt snel en stabiel bord, zou ik voor gaan (zit AMD chipset op BTW)

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:57

DaRoot

Some say...

Op zondag 16 september 2001 22:04 schreef terw_dan het volgende:

Ik heb in mijn pc een Gigabyte mobo zitten, dit is een echt snel en stabiel bord, zou ik voor gaan (zit AMD chipset op BTW)
Waaom geen MSI? Heb al 2 jaar alleen maar MSI boarden ingebouwd in pc's, totaal geen trammelant. Waar baseer je dat op?

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

• Keeper
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Op zondag 16 september 2001 22:14 schreef DaRoot het volgende:

[..]

Waaom geen MSI? Heb al 2 jaar alleen maar MSI boarden ingebouwd in pc's, totaal geen trammelant. Waar baseer je dat op?
Het napapegaaien van andere mensen?

Verwijderd

neem gewoon een Asus A7M lekker stabiel en een zeer goede mobo :P
boxen kan ik aanraden de DTT2200 van creative, lekker geluidje >:)

veel su6

• KIMBLE
  • Nu online
Op zondag 16 september 2001 22:19 schreef w00dstock het volgende:
boxen kan ik aanraden de DTT2200 van creative, lekker geluidje >:)
zeker!!! :7

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 21:25

tweakerbee

dus..?

Op zondag 16 september 2001 22:23 schreef KIMBLE het volgende:

[..]

zeker!!! :7
Leuk setje, de bas kan niet heel hard, maar voor die prijs vind ik ze boven verwachting! :P

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

MSi zijn altijd topborden geweest.
neem nu de K7 T turbo(de Lmt is helemaal mooi, want knalrood en voor paar tientjes meer)retestabiel, mooi over te klokken.
ASUS ook mooi, maar MSI geeft temp's eerlijker aan dan ASuS.
al met al , maakt t misschien weinig uit, maar MSI echt top hoor.
kijk maar ns op Tom's hardware guide

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:28
Abit hebben ook mooie borden hoor. Ik heb de KG7 en ik heb er totaal geen problemen mee. Ok, hij was een tikje aan de prijzige kant.

Voor boxen zou ik gewoon een leuke dolby surround set (1 voor een echte radio, geen pc boxen) aan je kaartje hangen. Die geven over het algemeen het mooiste geluid weer.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Verwijderd

Ook de heer liter vind het afkraken van MSI bordjes onzin,
mijn MSI k7t pro 2-a hobbelt nog steeds lekker door :)

Verwijderd

[..]

[topic=229865/1/999]

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Op zondag 16 september 2001 23:25 schreef drLiter het volgende:
Ook de heer liter vind het afkraken van MSI bordjes onzin,
mijn MSI k7t pro 2-a hobbelt nog steeds lekker door :)
dito hiero :)

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Verwijderd

Sinds wanneer kan je een conclusie trekken uit deze antwoorden?

punt 1: Slechts 2 reacties.
punt 2: goh..MSI komt er toevallig 2x voor
punt 3: 2 verschillende mobos
punt 4: het zou om 2 slechte batches kunnen gaan
punt 5: etcetera, etcetera.............
oftewel......geen concrete eindconclusie dat MSI kutmobo,s heeft

Lees maar eens een aantal reviews...daar zeggen ze iets anders.

• raw meat
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

raw meat

8 bit rules..For me to POOP on

Ja en reviews zeggen idd nogal wat!
Die testen echt hele zeecontainers met mobo's, om te zien welk merk veel uitval heeft.
MSI staat op(samen met Abit) nr 1 qua RMA van mobo's.

Oh ja joh!!!

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Mja ik ben dus ook nog steeds op zoek naar een goed bordje voor een 1.4 AMD dondervogel maar heb er totaal geen verstand van. Probeer zoveel mogelijk reviews te lezen maar zie door de bomen het bos niet meer...

Aanraders qua bordjes zijn dus meer dan welkom :)
(doe er ook een prijs indicatie bij aub)

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

Verwijderd

Gewoon voor een snelle chipset gaan en een ECS K7S5A kopen: goedkoop: goede support: email, drivers bios., snel en superstabiel, 5 x pci en sound onboard die simpel in de bios uit te schakelen is. Chipset is sneller dan dat van AMD en ondersteunt als enige ook het nieuw uit te komen 333 Mhz DDR ram geheugen. MSI KT7 Turbo is best een aardig goed bordje maar is a duurder en kan b niet qua prestaties tegen dit mobo op. Lees maar wat reviews omtrent dit mobo op tweakers en de sis 735 chipset dan snap je dat dit echt een aanrader is :)

Verwijderd

Koop je dus rond de 200 gulden.

• MistaD
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-01 22:49
de speakers van klipsch komen steeds weer als beste uit de tests. kosten wel redelijk wat maar moeten erg goed zijn (heb zelf geen ervaring mee)

• MistaD
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-01 22:49
als koeler is de noisecontrol silverado de absolute heerser. deze is extreem stil en koelt ook nog eens extreem goed!!!!

Verwijderd

Op maandag 17 september 2001 01:03 schreef A.Jansen het volgende:
Gewoon voor een snelle chipset gaan en een ECS K7S5A kopen: goedkoop: goede support: email, drivers bios., snel en superstabiel, 5 x pci en sound onboard die simpel in de bios uit te schakelen is. Chipset is sneller dan dat van AMD en ondersteunt als enige ook het nieuw uit te komen 333 Mhz DDR ram geheugen. MSI KT7 Turbo is best een aardig goed bordje maar is a duurder en kan b niet qua prestaties tegen dit mobo op. Lees maar wat reviews omtrent dit mobo op tweakers en de sis 735 chipset dan snap je dat dit echt een aanrader is :)
De sis 735 chipset kan wel 333Mhz DDR aan, maar de ECS K7S5A accepteert geen 333MHz DDR (als ik het goed heb..)

Verwijderd

Heb ook een MSi K7T Turbo in mijn computer zitten, en zelfs de SB Life werkt er zonder vastlopers mee. Hier goeie ervaring met MSi! :) :9

Verwijderd

Op dinsdag 18 september 2001 03:36 schreef WillUmKo het volgende:

[..]

De sis 735 chipset kan wel 333Mhz DDR aan, maar de ECS K7S5A accepteert geen 333MHz DDR (als ik het goed heb..)
Is moeilijk te testen de Sis 735 ondersteunt het wel maar 333 Mhz geheugen is nog niet te koop.

Verwijderd

[..]

Hij zal het wel over de MSI K7 PRO 2A hebben, dat bordje is verrot als je een SBLIVE inbouwt

En ik zou een JWC bigtower kopen, kunnen lekker veel fans in :P

Verwijderd

Op dinsdag 18 september 2001 01:29 schreef MistaD het volgende:
als koeler is de noisecontrol silverado de absolute heerser. deze is extreem stil en koelt ook nog eens extreem goed!!!!
Mee eens: hij is stil. MAar om nou te zeggen dat hij extreem goed koelt, vind ik een beetje overdreven
TOch?

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Pardon? :?

Zie mijn signature. En als MSI zulke troep was, zou ik dan nog weer een bord van ze kopen? Dachut niet.

'tja Ik geloof dat MSI ASUS en ABIT het meest populair zijn. EPoX en ECS worden ook wat populairder de laatste tijd, maar ik denk dat er niet echt meer super slechte producten zijn. Maar met een MSI zit je altijd goed :)

Verwijderd

Topicstarter
:P
mensen bedankt voor alle hulp en als iemand nog iets goeds weet kan ie het altijd posten natuurlijk.
:D
Pagina: 1