Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb sinds een aantal dagen dat m’n Quick Replies leeg zijn bij Eufy Doorbell en bij het toevoegen van een nieuwe melding krijg ik de melding ‘unauthorised’ en is nieuwe meldingen toevoegen niet mogelijk.

Ook niet op andere apparaten en de deurbel is al hersteld naar fabrieksinstellingen; dat hielp niets. Dus ik heb het idee dat het aan de app zelf ligt.

Herkenbaar voor iemand?

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kcnarF
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 24-09 15:05
Heb je de homebase al eens gereset (even van de stroom af)? Vandaag gedaan en toen was bij mij alles weer io.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Net geprobeerd, helpt helaas niet. Zal de HomeBase eens herstellen, vervelend, maar is niet anders. Weet ook niet of het in de HomeBase of Doorbell zit…

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kcnarF
Verrek, kan nu ook geen Quick Replies meer toevoegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
kcnarF schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 20:37:
Hier alles hersteld, zal zo de Doorbell weer toevoegen, kijken of het aan de HomeBase lag.

Al contact gehad met Eufy, maar daar schiet je niets mee op.

Edit: helaas, alles resetten hielp niets. Eeuwig wachten op een app-update ben ik bang.

[ Voor 12% gewijzigd door THE_BASE op 26-03-2025 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
kcnarF schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 20:37:
Update van vanmorgen heeft het opgelost, heeft m’n contact met support toch zin gehad. :)

[ Voor 49% gewijzigd door THE_BASE op 01-04-2025 07:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kcnarF
@THE_BASE Welke firmware versie draai je nu want ik zie geen updates beschikbaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
kcnarF schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 11:57:
@THE_BASE Welke firmware versie draai je nu want ik zie geen updates beschikbaar....
Versie 5.0.40 is vanmorgen geüpdatet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kcnarF
Hmmm, ik draai nog op 5.0.32 Update hier op Android nog niet beschikbaar...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
kcnarF schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 17:01:
Hmmm, ik draai nog op 5.0.32 Update hier op Android nog niet beschikbaar...
Dit kreeg ik van support gisteren:

"Ons technische team heeft het probleem aangepakt in de komende app-versie 5.0.40, waarbij verschillende optimalisaties zijn geïntroduceerd om het probleem op te lossen. Deze versie zal naar verwachting volgende week gefaseerd worden uitgerold. We vragen u vriendelijk om geduld te hebben terwijl u wacht op de update."

Pagina: 1