Ik denk dat dit ook wel genoeg zegt, het lijkt echt een onbekend product, dus het zal in de basis een of andere whitelabel Chinese e-reader zijn waarvan je dus nooit kan controleren of de specs kloppen, want probeer je maar eens tot de fabrikant te wenden met een klacht of vraag.
Ik neem aan dat het dit model is
https://www.bol.com/nl/nl...ook-wit/9300000198552774/ volgens mij dezelfde als uit de link van @
vanaalten, maar die is niet meer leverbaar.
Als ik Google op Jemani E7 vind je naast de 2 Bol.com linkjes 5 resultaten, die allemaal verkapte advertenties zijn of alleen linkjes naar Bol bevatten.
Dit is typisch een gevalletje van goedkoop is duurkoop. Je zegt dat je hem hebt gekocht "vanwege de recensie" en die zijn in dat linkje inderdaad positief, maar het zijn er ook maar 4. Daarvan is de eerste vrijwel zeker fake is en een ander zegt "Ik heb hem getest en onmiddellijk retour gestuurd", maar geeft toch 3 sterren...
Bij de overige productpagina's op Bol staan alleen maar slechte reviews met quotes als "Na 2 minuten was het voor mij duidelijk, deze gaat linea recta terug."
Dus ik zou eieren voor mijn geld kiezen en hem terugsturen als je nu al niet tevreden bent, de accuduur zal alleen maar achteruit gaan. Daar is de WKOA voor.
Dit is overigens niet lullig bedoelt naar jou toe, maar tegenwoordig wordt er gewoon veel rotzooi verkocht en als je op Bol.com bij een andere verkoper koopt weet je ook niet wat je krijgt.
Het is slimme marketing, maar dit lijkt me geen degelijke e-reader, het is een goedkoop Android apparaat met een e-ink(achtig) scherm waarvan in betwijfel of de batterijcapaciteit überhaupt klopt.
Dus accepteer dit en denk "voor 90 Euro is het een leuk product voor erbij", of retourneer en leg dat geld bij een fatsoenlijke nieuwe Kobo, Kindle, PocketBook, ed.