Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC is vooral voor gamen.
Als straks GTA 6 een keer uit komt zou ik die graag willen spelen.
Op dit moment speel ik games als Hearts of Iron 4, Bannerlord, Hell let Loose, GTA 5, Battlefield & en wat minder zware SP games.
Naast het gamen ook een beetje series of youtube kijken op een 2e scherm.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb geen strak budget maar ik zet zelf te denken aan tussen de €1750 en de €2000. Ik zit een beetje te wachten tot de 5070Ti nog een beetje in prijs gaat zakken. Ik heb ook een postadres in Duitsland waar deze vaak al wel iets goedkoper te krijgen is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nu nog 2 1080p monitoren. Die wil ik wellicht ook vervangen voor twee 1440p monitoren maar dat hoeft nog niet direct.
Voor de rest gaat mijn hele PC weg. Die is inmiddels 10 jaar oud en heeft nog een 1060 kaart.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb de BBG 1440p als basis genomen en de GPU en CPU aangepast. Voor de rest weet ik niet of deze combi goed is of dat ik meer RAM nodig heb enz.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb goede ervaring met Nvidia kaarten, maar niet perse een bepaalde voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen specifieke eisen/wensen
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Is deze samenstelling goed?
Hebben jullie nog verbeter/aandachts punten?
Zal deze PC straks GTA 6 aan kunnen?
Hebben jullie nog suggesties voor 1440p monitoren? Is de uitvoering: Dell G2724D Zwart bijvoorbeeld een goeie keuze?
De PC is vooral voor gamen.
Als straks GTA 6 een keer uit komt zou ik die graag willen spelen.
Op dit moment speel ik games als Hearts of Iron 4, Bannerlord, Hell let Loose, GTA 5, Battlefield & en wat minder zware SP games.
Naast het gamen ook een beetje series of youtube kijken op een 2e scherm.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb geen strak budget maar ik zet zelf te denken aan tussen de €1750 en de €2000. Ik zit een beetje te wachten tot de 5070Ti nog een beetje in prijs gaat zakken. Ik heb ook een postadres in Duitsland waar deze vaak al wel iets goedkoper te krijgen is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nu nog 2 1080p monitoren. Die wil ik wellicht ook vervangen voor twee 1440p monitoren maar dat hoeft nog niet direct.
Voor de rest gaat mijn hele PC weg. Die is inmiddels 10 jaar oud en heeft nog een 1060 kaart.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb de BBG 1440p als basis genomen en de GPU en CPU aangepast. Voor de rest weet ik niet of deze combi goed is of dat ik meer RAM nodig heb enz.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb goede ervaring met Nvidia kaarten, maar niet perse een bepaalde voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen specifieke eisen/wensen
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Is deze samenstelling goed?
Hebben jullie nog verbeter/aandachts punten?
Zal deze PC straks GTA 6 aan kunnen?
Hebben jullie nog suggesties voor 1440p monitoren? Is de uitvoering: Dell G2724D Zwart bijvoorbeeld een goeie keuze?
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 9700X Tray | € 256,80 | € 256,80 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 159,- | € 159,- |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 5070 Ti 16G SHADOW 3X OC | € 999,- | € 999,- |
1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 89,90 | € 89,90 |
1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 36 | € 31,48 | € 31,48 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3636F16GX2-FX5 | € 89,92 | € 89,92 |
1 | Voedingen | NZXT C850 Gold ATX 3.1, Zwart | € 129,90 | € 129,90 |
1 | SSD's | SK hynix Platinum P41 2TB | € 129,90 | € 129,90 |
Totaal | € 1.885,90 |