Dit zijn geen grappen!
Laat even duidelijk zijn dat EliteHackers.com absoluut tegen dubbel-flushen is en dat dat ook de team-policy is. Als er een nieuwe member in het verleden opeens met grote hoeveelheden stubs aankwam schrok ik elke keer weer en vroeg meteen na of er niet gedubbel flushed werd. Imiddels bestaat EliteHackers.com uit ongeveer 70 members dus kan ik natuurlijk niet nagaan of er eentje is gaan dubbel-flushen.
Om te zeggen dat er "al" 130T is gedubbel-flushed vind ik nogal overdreven, we hebben het hier dus over dat ongeveer 2% van de output van ons team is verkregen door dubbel-flushende members.
In ieder geval zal ik de proxy-beheerder (die momenteel in het buiteland zit) in de logs van de proxy laten duiken om uit te zoeken wie van onze members dubbel geflushed heeft. Last but not least wil ik het nog even opnemen voor onze members, uit het verleden weet ik dat het gewoon kan gebeuren dat iets dubbel geflushed wordt, na een weekje sparen flush je b.v. en gaat er tijdens het flushen iets mis. Daarna flush je opnieuw en is een deel dus dubbel-geflushed.
Erg jammer dat sommige mensen oordelen voordat ze weten hoe alles in elkaar steekt met comments zoals "het is hun verdiende loon". Zelfde geldt voor Distributed.net, als team-leader heb ik geen eens een mailtje ontvangen om om uitleg te vragen voordat we uit de stats worden geknikkerd.
We will be back. En Ivo, als je zo vriendelijk zou willen zijn om daar even met mij over in contact te treden zo ik er erg blij mee zijn. De schuldige van het dubbel-flushen zal hopelijk snel op staan in de volgende topic:
http://elitehackers.com/uub/Forum12/HTML/000498.html
[En voordat iemand anders de grap maakt, dit is inderdaad een dubbel-post, iets dergelijks staat ook in de hitparade van 23 september]