Verkeerde naam boven afbeelding

Pagina: 1
Acties:
  • 321 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RcsProst
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 20-05 14:33
Beste Mods,

Bij uitvoering: Gigabyte Radeon RX 7700 XT Gaming OC 12G staat er een ASUS type videokaart als je de afbeeldingen in het grooot aan het kijken bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-05 20:52
Welke van de 17 afbeeldingen zou dat volgens jou moeten zijn? Ik heb ze alle 17 bekeken en zie alleen maar Gigabyte staan.

The devil is in the details.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rensjuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Ik denk dat @RcsProst de omschrijving boven de afbeeldingen bedoelt.
Tot 8/17 staat er ASUS TUF Gaming Radeon RX 7700 XT Gaming OC 12G, daarna staat er Gigabyte Radeon RX 7700 XT Gaming OC 12G.

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-05 20:52
Rensjuh schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 12:04:
Ik denk dat @RcsProst de omschrijving boven de afbeeldingen bedoelt.
Tot 8/17 staat er ASUS TUF Gaming Radeon RX 7700 XT Gaming OC 12G, daarna staat er Gigabyte Radeon RX 7700 XT Gaming OC 12G.
Aah, heb ik voor niks 17 afbeeldingen zitten te bestuderen :+ Thanks, de titel in de image viewer is inderdaad fout.

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@RcsProst @Hahn en @Rensjuh , ik heb geen idee waar dit fout is gegaan en hoe ik dit uberhaupt kan fixen :+ Mogelijk heeft het te maken met de nieuwe productheader, maar dit is een gok. Ik verplaats dit topic naar Stoute Bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

@Glaanie dit is geen bug, die plaatjes heten gewoon zo...

Geen idee waarom dat is gedaan, wellicht zijn ze als onderdeel van een round-up allemaal tegelijk onder dezelfde naam geüpload.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@RcsProst @Hahn @Rensjuh Na wat aanvullende info van Arjen, waaronder waar ik de (titels van) plaatjes kan bewerken, heb ik voor de makkelijkste oplossing gekozen: alle plaatjes weggooien en opnieuw uploaden :+

Wat hier waarschijnlijk is gebeurd, is dat er vanaf het ASUS model een nieuwe variant is aangemaakt die later het Gigabyte model is geworden. Dit doen we wel vaker als er een variant uitkomt met vergelijkbare specs, videokaarten zijn mooie voorbeelden hiervan. ASUS TUF Gaming worden hierbij automatisch ingevuld als merknaam en serienaam, deze hebben de naam gevormd bij het uploaden van de afbeeldingen. Later is deze afgesplitst van de ASUS en is de merknaam aangepast en de serie weggehaald, maar de namen van de afbeeldingen bleven staan. Op die locatie in ons cms zie je die titels niet, dus het is ons nooit opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RcsProst
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 20-05 14:33
@Glaanie Oke, Ik zal trouwens volgende keer als ik iets meldt wel wat duidelijker zijn waar het verkeerd staat.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.