Morning!
Het is weer tijd voor een nieuwe PC. Ik had helaas na het plaatsen van mijn vorige post een aantal maanden geleden geen tijd meer gehad om hier mee bezig te gaan. Ik wil hem dit keer zelf in elkaar zetten, na een beetje op het forum gezeten vernam ik dat dit goed te doen is. Het samenstellen daarin tegen heb ik wat moeite mee, ik vind het lastig om te beoordelen welke componenten elkaar goed aanvullen en wat tegenwoordig goede componenten zijn voor een schappelijke prijs. Vandaar mijn forumpost.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik gebruik mijn PC voornamelijk om te gamen en af toe vanuit huis te werken. Momenteel speel ik games die relatief weinig van een PC vragen, denk aan CS2 & LoL. Dit sluit niet uit dat ik in de toekomst wellicht ook 'zwaardere' singleplayer games wil proberen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de € 1.500 & € 2.000.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Momenteel heb ik twee AOC C24G1 schermen welke ik voor de nieuwe setup wellicht ook ga gebruiken. Overige hardware in de PC zelf is allemaal aan vervanging toe.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen specifieke wensen. Zouden jullie 32 of 64GB aanraden?
Naast de PC ben ik ook opzoek naar een nieuwe monitor met 24/27 inch, 1440p en +-240hz.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen specifieke wensen.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag vernemen of de door mij samengestelde lijst een goede keuze is. Mochten jullie suggesties hebben voor andere componenten dan verneem ik dat graag!
Alvast bedankt!
Het is weer tijd voor een nieuwe PC. Ik had helaas na het plaatsen van mijn vorige post een aantal maanden geleden geen tijd meer gehad om hier mee bezig te gaan. Ik wil hem dit keer zelf in elkaar zetten, na een beetje op het forum gezeten vernam ik dat dit goed te doen is. Het samenstellen daarin tegen heb ik wat moeite mee, ik vind het lastig om te beoordelen welke componenten elkaar goed aanvullen en wat tegenwoordig goede componenten zijn voor een schappelijke prijs. Vandaar mijn forumpost.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik gebruik mijn PC voornamelijk om te gamen en af toe vanuit huis te werken. Momenteel speel ik games die relatief weinig van een PC vragen, denk aan CS2 & LoL. Dit sluit niet uit dat ik in de toekomst wellicht ook 'zwaardere' singleplayer games wil proberen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de € 1.500 & € 2.000.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Momenteel heb ik twee AOC C24G1 schermen welke ik voor de nieuwe setup wellicht ook ga gebruiken. Overige hardware in de PC zelf is allemaal aan vervanging toe.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen specifieke wensen. Zouden jullie 32 of 64GB aanraden?
Naast de PC ben ik ook opzoek naar een nieuwe monitor met 24/27 inch, 1440p en +-240hz.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen specifieke wensen.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag vernemen of de door mij samengestelde lijst een goede keuze is. Mochten jullie suggesties hebben voor andere componenten dan verneem ik dat graag!
Alvast bedankt!
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Tray | € 391,20 | € 391,20 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS | € 147,- | € 147,- |
1 | Videokaarten | Sapphire Pulse AMD Radeon RX 7800 XT 16GB | € 501,99 | € 501,99 |
1 | Behuizingen | Fractal Design North - TG Clear Charcoal Black | € 129,99 | € 129,99 |
1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 36 (Black) | € 32,55 | € 32,55 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3038F16GX2-FX5 | € 110,90 | € 110,90 |
1 | Voedingen | Thermaltake Toughpower GF3 - 850W Zwart | € 129,- | € 129,- |
1 | SSD's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB | € 125,90 | € 125,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.568,53 |
[ Voor 3% gewijzigd door Pixeal op 26-03-2025 17:39 ]