gratis forwarding emailaccount voor Fritzbox router

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pharmacist
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-08 20:51
Weet er iemand een stabiele en gratis emailprovider die meldingen vanuit mijn fritzbox router kan sturen, zonder dat die na een tijdje worden geblokkeerd, omdat ze als spamaccounts worden beschouwd ? Ik heb al gmx en outlook geprobeerd: gmx gooit mij na een paar dagen eruit en het account wordt geblokkeerd vanwege mogelijke spam en outlook krijg ik niet aan de praat ondanks dat ik de pop-faciliteit heb geactiveerd. Ook yahoo mail werkt niet, tenzij ik misschien iets verkeerd doe.

De bedoeling is dat ik mails krijg als er een berichtje in mijn VOIP telefoon krijg en dat krijg geforwarded of als er iemand heeft gebeld zonder iets te zeggen etc.

Beste antwoord (via rens-br op 26-03-2025 11:03)

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:24
Heb je dan geen internetprovider met een aantal email adressen en vaak ook nog een zooitje aliassen?
Ik gebruik daar eentje van om notificaties van mijn NAS te krijgen.

Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:24
Heb je dan geen internetprovider met een aantal email adressen en vaak ook nog een zooitje aliassen?
Ik gebruik daar eentje van om notificaties van mijn NAS te krijgen.

Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pharmacist
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-08 20:51
a ja, nog niet aan gedacht, heel stom. Ik heb het net ingesteld en het werkt....hopelijk zegt mijn provider niet dat het als spam account wordt aangezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Tja als het veel gebeurt en veel mailtjes moet je je afvragen of het niet handiger is regelmatig op je Fritz in te loggen en hier naar te kijken. Je zou ook de MyFritz!app kunnen gebruiken heb je meteen inzicht.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.