Video’s bij reviews worden automatisch geopend

Pagina: 1
Acties:
  • 641 views

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ik heb een vervelend probleem op mijn iPhone.

Als ik via Edge Tweakers bezoek en een review open waar een video bij zit dan wordt het filmpje constant automatisch geopend.

De Mac Studio review bijvoorbeeld is hierdoor onleesbaar, omdat ik constant het filmpje ongevraagd in beeld krijg.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hier precies hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Bedoel je dat de video automatisch begint te spelen, of dat hij in beeld blijft? Is dit niet een of andere instelling van Edge zelf?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EValentino
  • Niet online
Hij komt in beeld, hij speelt niet direct (automatisch) af. Op mijn iPad heb ik het ook overigens.

Dit is sinds 2-3 weken, hiervoor had ik hier geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
@crisp Hij opent hier een nieuw tabblad om full screen af te spelen, elke keer weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb geen idee hoe dat kan, voor zover ik weet hebben wij aan onze kant niets gedaan wat dit zou kunnen veroorzaken... :?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EValentino
  • Niet online
Kun je het wel reproduceren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Heb je misschien autoplay op YouTube aanstaan?

March of the Eagles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EValentino
  • Niet online
Ik denk het wel, maar dit is nooit een probleem geweest, dit speelt pas twee weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
EValentino schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 13:38:
Ik denk het wel, maar dit is nooit een probleem geweest, dit speelt pas twee weken
precies hier hetzelfde, nooit een probleem geweest, nu ineens wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb helaas geen iPhone ter beschikking. Browserstack heeft alleen Chrome en Safari op iOS :(

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EValentino
  • Niet online
crisp schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 15:09:
[...]

Ik heb helaas geen iPhone ter beschikking. Browserstack heeft alleen Chrome en Safari op iOS :(
Hmm oke, laat maar weten als ik iets moet testen. Ik kan je ook beeldmateriaal doorsturen indien nodig, stuur gerust een DM.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SlowikPL
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-09 19:58
Helaas ervaar ik hetzelfde probleem. Dit komt voor als ik een review klik -> die ook onderaan een YouTube Video content link heeft. Deze word in mijn EDGE browser ( alleen op IPad en IPhone automatisch weergegeven in een nieuw tabblad). Kan niet eens review lezen , want een nieuwe venster met YouTube wordt automatisch geopend met Video.
Als ik Cockies -> verwijder dan komt het een tijd niet meer. En dan vervolgens na paar keer klikken gebeurt het weer.

Herinstallatie of reset van EDGE -> helpt niet.

Ik heb alles uitgeprobeerd vat volgens ChatGPT en Copilot kon doen. Niets helpt. Dit gebuurt alleen op Tweakers site. Nergens anders.

[ Voor 16% gewijzigd door SlowikPL op 26-03-2025 21:54 ]

* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Het lijkt toch niet alleen bij ons voor te komen, wat mij doet vermoeden dat dit toch echt een Edge/iOS probleem is: https://www.reddit.com/r/..._is_constantly/?rdt=40082

Of speelt het ook in Chrome, Firefox of Safari?

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SlowikPL
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-09 19:58
crisp schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 23:12:
Het lijkt toch niet alleen bij ons voor te komen, wat mij doet vermoeden dat dit toch echt een Edge/iOS probleem is: https://www.reddit.com/r/..._is_constantly/?rdt=40082

Of speelt het ook in Chrome, Firefox of Safari?
Het probleem zat in edge. Nu na de update is het probleem volledig verholpen!

* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
d:)b

March of the Eagles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.