Nieuwe ruit (dubbel glas) heeft een vlek aan de binnenkant

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bleepie
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 19-09 12:08
Mijn vraag:

Weet iemand wat voor een vlek dit kan zijn en of dit schade is of misschien een lek? Vlek aan de binnenkant van een ruit die vorige week nieuw geplaatst is. Lijkt niet op condens, is ook een vlek die er constant zit. Zit wel echt tussen de twee ruiten in en ik kan het dan ook niet wegpoetsen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/acczalbjR2j5D7p-jnP_YwlV2EM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HXHoFaQXsaOKVAE0Mo1g42Pi.jpg?f=fotoalbum_large

Morgen komt de glazenboer nog de afwerking doen dus ik wil het sowieso nog even met hem er over hebben maar wil toch nog even wat informatie inwinnen van te voren in het geval het wordt afgedaan als iets onschuldigs.

Iemand enig idee?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fe2O3
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:11

Fe2O3

Ja das roest

Lijkt of iemand in de fabriek vergeten is de ruit schoon te maken oid.

Ruitenboer laten zien, gok dat er een nieuwe ruit in mag.

Voor de zekerheid, als je met je hand eromheengaat blijft het zichtbaar (geen reflectie van iets dus?)?

Dum de dum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bleepie
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 19-09 12:08
Fe2O3 schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 20:46:
Lijkt of iemand in de fabriek vergeten is de ruit schoon te maken oid.

Ruitenboer laten zien, gok dat er een nieuwe ruit in mag.

Voor de zekerheid, als je met je hand eromheengaat blijft het zichtbaar (geen reflectie van iets dus?)?
Nee het is geen reflectie van iets, wel echt een vlek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 20:06
dat moet gewoon onder garantie vervangen worden. dat hoort echt niet.

Veroordeel niet, verwonder u slechts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:21
Is er enige reden waarom je denkt dat de plaatser dit niet meteen zal oplossen?
Bij ons zat er op een raam in de coating buitenaan op de eerste verdieping een miniem streepje, gingen we zelf nooit gezien hebben. Plaatser had dit gezien, meteen gemeld dat er een nieuw raam in komt, en zodra dit geleverd was netjes dit komen vervangen. Perfecte service.

Ga er van uit dat dit hier ook het geval zal zijn, dit kan de plaatser zo terugschuiven naar de glasboer en krijgt gratis nieuw glas.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wij hadden bij plaatsing ook wat zaken aan de kozijnen en ramen die we zelf niet gezien hadden. En ook geen probleem mee hadden toen de ramenzetter het aanwees. Toch stonden ze erop om het te vervangen. Het is ook anti-reclame voor hen als het blijft zitten en kan potentiële klanten kosten.

Dus ik zou me op voorhand nog niet gelijk teveel zorgen maken.

[ Voor 10% gewijzigd door ArthurMorgan op 26-03-2025 10:36 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Pagina: 1