Koptelefoon met zachte kussens en goede geluidsdemping

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-06 17:31
Ik ben op zoek naar een BEDRADE koptelefoon voor tijdens het gamen op de PC. Ik heb nu een 'studio' koptelefoon van het kaliber budget. Een Devine PRO 3000. Nieuw was die prima, maar intussen zijn de oorkussens net karton.

Ik ben dus wel een keer toe aan wat anders, maar ik heb wel wat eisen.

- over ear (of in ieder geval iets dat je vele uren kan dragen zonder druk/irritatie op de oren
- Zachte / stof oorkussens. Ik heb het idee dat dit beter aansluit en omgevingsgeluid dempt.
- Het moet omgevingsgeluid goed kunnen dempen. Zonder specifiek ANC.
- Bedraad (wegens lag). Mag USB poweredzijn, als de kabel maar lang genoeg is.
- Microfoon is overbodig/niet noodzakelijk.

Ik heb geen idee waar ik moet beginnen, maar persoonlijke ervaringen zijn altijd welkom.

Een verlengkabel gebruiken kan altijd, maar mijn pc staat minstens 2,5 meter bij mij vandaan (als ik de koptelefoonkabel niet dwars over het bureau wil hebben. Dus een lange (verlengbare) mini-jack kabel zou fijn zijn.

Met mijn huidige koptelefoon kan ik bijna elk geluid om mij heen horen. En dat wil ik dus voorkomen/verminderen.

Iemand aanbevelingen? Budgettechnisch zou ik niet veel meer willen uitgeven dan 150 euro, maar ik heb liever dat ik er 3 van 50 kan kopen waar ik 5 jaar mee doe dan 1 van 150 die na 3 jaar 'op' is.

Litebit.eu voorraad check :).

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KernelPanic
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:26
beyerdynamic dt 770 pro.

Zit comfortabel, over ear, goed en degelijk gebouwd. Passieve demping wat mij betreft prima (ik gebruik hem ook daar voor terwijl ik ook diverse met anc heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3L3ktr1k
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05:50
Ik heb een Audio-Technica ATH-M50x met velours pads van Brainwavz ( https://www.brainwavzaudi...s/ath-m50x-velour-earpads )

Ik vind hem beter zitten met de dikkere Brainwavz pads, ook voor langere tijd. Thuis dempt hij bijna alle omgevingsgeluiden heel goed, onderweg wat minder.