Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk zal ik het systeem gebruiken om iRacing te draaien, wellicht af-en-toe een andere game.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De absolute max is €1500,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb momenteel een Gigabyte RTX 4070 Ti Super welke ik meeneem naar het nieuwe systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mijn huidige lijst aan componenten welke ik zelf op het oog heb is als volgt:
Wat verwacht je van ons?
Mijn voornaamste vraag is of er hier duidelijke dingen bij zitten welke voor betere componenten vervangen kunnen worden, of dat dit een goede PC is voor het geld dat ik eraan uit wil / ga geven.
Voornamelijk zal ik het systeem gebruiken om iRacing te draaien, wellicht af-en-toe een andere game.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De absolute max is €1500,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb momenteel een Gigabyte RTX 4070 Ti Super welke ik meeneem naar het nieuwe systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mijn huidige lijst aan componenten welke ik zelf op het oog heb is als volgt:
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 9800X3D Boxed | € 552,99 | € 552,99 |
1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | € 189,- | € 189,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design North - Mesh Charcoal Black | € 135,99 | € 135,99 |
1 | Waterkoeling | Arctic Liquid Freezer III 240 | € 65,99 | € 65,99 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF560C30BBEK2-32 | € 103,90 | € 103,90 |
1 | Voedingen | MSI MAG A850GL PCIE5 Zwart | € 114,99 | € 114,99 |
1 | SSD's | Samsung 990 EVO Plus 2TB | € 115,90 | € 115,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.278,76 |
Wat verwacht je van ons?
Mijn voornaamste vraag is of er hier duidelijke dingen bij zitten welke voor betere componenten vervangen kunnen worden, of dat dit een goede PC is voor het geld dat ik eraan uit wil / ga geven.
[ Voor 11% gewijzigd door RevellNL op 25-03-2025 22:17 ]
"The desire to bring something into the world that didn't exist, is one of the most important human desires there is. We are inventors, and we are explorers." - Adam Savage